Ce s-a cumpărat de Black Friday, dar și care a fost cea mai scumpă comandă

Antonia Popescu / 19 noi 2019 / 16:29
Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday
Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday

Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală sau automatizări pentru porţi batante, iar cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conţinut patru obiective foto şi trei blitzuri Nikon, potrivit unei analize realizate de o companie de marketing online. 

Acesta este primul an în care s-a cumpărat mai mult de pe mobil, atât ca număr de comenzi, cât şi ca procent din valoarea totală a comenzilor. 

Black Friday. Haine, încălțăminte și multe altele, la un sfert din preț


Potrivit studiului, realizat de compania de marketing 2Performance, perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creşteri pe toţi indicatorii importanţi: 41.000 vânzări online (15,3% creştere faţă de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creştere de 20,4% faţă de 2018). În urma acestor vânzări, afiliaţii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărţi, Filme & Muzică, Fashion şi Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) şi Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto şi 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 şi 3 se situează tot coşuri multiple de camere şi accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coşul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 şi 11:00 şi seara între 21:00 şi 23:00

Traficul a început să crească substanţial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunţat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoţiilor), vineri dimineaţa între 8:00 - 9:00 şi vineri seara între orele 19:00 - 21:00.

"Observăm un comportament de achiziţie care funcţionează după următorul model: mulţi cumpărători au intrat la miezul nopţii să vadă ofertele, foarte probabil şi-au pus produsele favorite în coş şi s-au întors dimineaţa pentru a finaliza achiziţiile şi din nou vineri seara, după programul de lucru. Sunt magazine online care <> de acest comportament de consum, anunţând extinderea gamei de produse la ofertă cu câteva ore înainte ca aceste reduceri să intre în vigoare, dându-le astfel cumpărătorilor motive să revină pe site", a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, citat într-un comunicat remis, marţi, Agerpres.

El a precizat că, uitându-ne la cifre şi la creşterea lor de la un an la altul, este foarte clar că şi Black Friday-ul de anul acesta a fost un succes, că piaţa atinge un nivel evident de maturizare, iar anumite categorii sunt pe un trend de creştere ce se va păstra în continuare şi după Black Friday.

2Performant este prima platformă de marketing afiliat din România, care, prin intermediul tehnologiei dezvoltate, permite magazinelor online să lucreze cu oricât de mulţi afiliaţi.

În 10 ani de existenţă, 2Performant a intermediat 4,3 milioane de vânzări online în valoare totală de peste 175 milioane de euro, rezultate din peste 360 milioane de click-uri. În reţeaua 2Performant sunt 747 de magazine online, printre care Elefant.ro, Orange, Answear, Dyfashion, Vivre, Evomag, Cărtureşti. 

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.7785
Diferența 0.0021
Zi precendentă 4.7764
USD
Azi 4.3069
Diferența 0.0002
Zi precendentă 4.3067
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 07-12-2019
EUR flag1 EUR = 4.7785 RON
USD flag1 USD = 4.3069 RON
GBP flag1 GBP = 5.6554 RON
CHF flag1 CHF = 4.3582 RON
AUD flag1 AUD = 2.9491 RON
DKK flag1 DKK = 0.6395 RON
CAD flag1 CAD = 3.2680 RON
HUF flag1 HUF = 0.0145 RON
JPY flag1 JPY = 0.0397 RON
NOK flag1 NOK = 0.4712 RON
SEK flag1 SEK = 0.4542 RON
XAU flag1 XAU = 204.2895 RON
Monede Crypto
1 BTC = 32579.03RON
1 ETH = 639.88RON
1 LTC = 197.17RON
1 XRP = 0.97RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 2.66% p.a.
ROBOR:
3 luni: 3.05%
6 luni: 3.11%
12 luni: 3.21%
EURIBOR:
3 luni: -0.3100%
6 luni: -0.2300%
12 luni: -0.1120%
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 9977.47 0.16%
BET-BK 1878.95 0.24%
BET-FI 46796.64 0.27%
BET-NG 800.81 0.42%
BET-TR 15969.26 0.16%
BET-XT 913.23 0.22%
BET-XT-TR 1471.53 0.22%
BETPlus 1488.81 0.16%
RTL 20913.66 0.20%

Opinii

H&M a încheiat un parteneriat cu platforma chineză YCloset

H&M închiriază haine chinezilor! Ce teste vor să facă

Grupul suedez Hennes & Mauritz AB...

O campanie pentru interzicerea pesticidelor şi salvarea albinelor a fost demarată de 90 de organizaţii din 17 ţări ale Uniunii Europene

În curând se interzic pesticidele! Ce se va întâmpla

O campanie pentru interzicerea...

Preţul mediu plătit de către români pe un bilet de avion, în perioada sărbătorilor de iarnă, este de 151 de euro

Comunicate de presa

ponderea călătoriilor pentru vacanţe în total călătorii a fost de 89,5%

Numărul călătoriilor turistice efectuate de rezidenţi a crescut! Află procentul

Numărul călătoriilor turistice efectuate de...

Este prima şedinţă a CSAT la care participă membri ai Cabinetului Orban

Mai mulți operatori economici amendați cu peste 10,3 milioane de lei

Inspecţia Muncii a aplicat, în decurs...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES

Copyright 2019 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
business.n-nxt.28