Un inginer Tesla ia apărarea companiei într-un scandal legat de sistemul autopilot al mașinilor

DCBusiness Team |
Data publicării:
Tesla
Tesla

Un inginer Tesla a respins miercuri, în instanță, sugestia unui avocat potrivit căreia compania și-a numit funcția de asistență a șoferului "Full Self-Driving" pentru că a vrut ca oamenii să creadă că sistemul autopilor mai multe opțiuni decât în realitate.

Producătorul de vehicule electrice se apără de acuzațiile potrivit cărora funcția Autopilot a Tesla a dus la un deces. Procesul, intentat la o instanță din statul California, susține că sistemul autopilot a făcut ca mașina, Model 3, a unui client, să vireze brusc în afara carosabilului de pe o autostradă la o viteză de 105 km/h, să lovească un palmier și să izbucnească în flăcări, totul într-un interval de câteva secunde.

Accidentul din 2019 l-a ucis șofer și a rănit grav pe cei doi pasageri ai săi. Compania Tesla este acuzată că știa că sistemul autopilotul era defect atunci când a vândut mașina. Tesla neagă acuzațiile, spunând că nici măcar nu este clar dacă autopilotul era activat în momentul în care acesta a făcut accidentul.

Producătorul de vehicule electrice a testat și a lansat sistemul autopilot și alt sistem mai avansat Full Self-Driving (FSD), pe care directorul executiv Elon Musk l-a prezentat ca fiind crucial pentru viitorul companiei sale.

La acel moment, sistemul Full Self Driving îndeplinea funcții precum menținerea distanței față de un vehicul și menținerea mașinii în interiorul benzii de circulație, a declarat miercuri în instanță inginerul Tesla Eloy Rubio Blanco.

În timpul mărturiei sale, Rubio a respins o sugestie a avocatului potrivit căreia compania a ales denumirea "Full Self-Driving" deoarece spera ca publicul să creadă că vehiculele sale au mai multe funcții.

Cu toate acestea, Rubio a recunoscut, de asemenea, că vehiculele Tesla vândute în 2019 ar putea avea "defecte latente" din cauza complexității software-ului vehiculului.

El a spus că sistemul de asistență al șoferului Tesla "are o serie de limitări", motiv pentru care un șofer ar trebui să anuleze funcția în anumite cazuri. El a mărturisit că obiectele de pe stradă nu fi detectate în mod exact, ceea ce ar putea duce la compromiterea mașinii. În anumite situații, a spus el, frânarea automată ar putea fi insuficientă pentru a evita o coliziune.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9756
Diferența -0.0009
Zi precendentă 4.9765
USD
Azi 4.5772
Diferența -0.0188
Zi precendentă 4.596
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 17-05-2024
EUR flag1 EUR = 4.9756 RON
USD flag1 USD = 4.5772 RON
GBP flag1 GBP = 5.7994 RON
CHF flag1 CHF = 5.0733 RON
AUD flag1 AUD = 3.0569 RON
DKK flag1 DKK = 0.6669 RON
CAD flag1 CAD = 3.3593 RON
HUF flag1 HUF = 0.0129 RON
JPY flag1 JPY = 0.0296 RON
NOK flag1 NOK = 0.4279 RON
SEK flag1 SEK = 0.4285 RON
XAU flag1 XAU = 351.0005 RON
Monede Crypto
1 BTC = 301430.54RON
1 ETH = 13513.77RON
1 LTC = 376.15RON
1 XRP = 2.36RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.90% p.a.
ROBOR:
3 luni: 6.05%
6 luni: 6.07%
12 luni: 6.07%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 17190.17 -0.59%
BET-BK 3149.62 -0.60%
BET-FI 58836.00 -1.75%
BET-NG 1225.72 0.02%
BET-TR 36347.10 0.20%
BET-TRN 35452.75 0.13%
BET-XT 1460.38 -0.54%
BET-XT-TR 3048.17 0.26%
BET-XT-TRN 2978.54 0.19%
BETAeRO 1034.62 0.13%
BETPlus 2538.86 -0.47%
RTL 37725.27 -0.61%

Opinii

Prof. Mircea Coșea

Mircea Coșea: BNR a ajuns un alergător singur de cursă lungă

Banca Națională a României a transmis luni, 13...

Parc industrial / FOTO: Freepik

Șanse bune pentru România. Parcurile industriale, o miză de 10 miliarde de euro

România are toate șansele să devină un...

Bogdan Chirieac

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel