Familia Mălăescu livrează de câteva săptămâni legume pe care le cultivă în serele de acasă. Chiar dacă munca e mai mare, soluția aceasta le salvează afacerea.
„Din cauza situației în care ne aflăm am luat inițiativa de a livra legumele la domiciliul clientului pentru a evita aglomerațiile și a veni în ajutorul persoanelor vârstnice. Avem o comandă în care transportul este inclus, iar livrările se fac, în funcție de comenzi, o dată sau de două ori pe săptămână.”, spune Adriana Mălăescu, producător de legume.
Afaceri în plină pandemie. Sunt români care nu renunță la investiții
Iar de clienți nu duc lipsă, mai ales în această perioadă.
„Eu am mai cumpărat și până acum de la dumnealor. Legumele au fost foarte bune. De asta, acum, prefer să fac comandă din nou pentru că nu mai stau la cozi în piață și, chiar dacă prețul este puțin mai mare,e mai bine că le livrează și la domiciliu”, explică Viorica Matei, care este un client al legumicultorilor.
Un pachet cu usturoi, ceapă și salată verde, leuștean sau ridichii costă aproximativ 40 de lei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.