Pe stadionul Hard Rock vor fi înlocuite toate paharele din plastic cu unele mai scumpe, din aluminiu. Cele trei companii care au concesionat stadionul Centerplate Inc., Bud Light și Ball Corp. vor aduce 50.000 de astfel pahare care sunt mult mai ușor de reciclat.
Această schimbare se vrea a fi un punct de cotitură, de a face stadioanele mai sustenabile însă acest lucru va veni cu un cost mai mare. La ora actuală paharele din aluminiu sunt mult mai scumpe decât cele din plastic. Centerplare și Miami Dolphins au investit pentru această schimbare 500.000 de dolari, pentru stadionul Hard Rock.
Fără ambalaje de plastic. La ce se gândește Comisia Europeană
Centerplate a dat asigurări că aceste costuri suplimentare nu vor ajunge la fanii care plătesc biletele, și că se așteaptă ca acestea să scadă pe măsură ce și alte stadioane vor aborda aceeași politică iar Ball, care este producătorul paharelor din aluminiu, va putea să le fabrice cu costuri mai mici. Centerplate se așteaptă ca după acest moment, producătorii de băuturi vor fi și ele mai pregătite pentru astfel de schimbări.
O variantă de compensarea a costurilor este aceea de a vinde sponsorizări producătorilor de pahare.
Centerplate vrea să schimbe plasticul cu aluminiul în proproție de 99,4% pe stadionul Hard Rock, în acest an.
Reprezentanții companiei spun că PepsiCo Inc. a fost de acord să aprovizioneze stadionul cu băuturi ambalate numai în recipiente de aluminiu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.