"Gură de OXIGEN" pentru companiile aeriene

Antonia Popescu |
Data publicării:
KLM a operat PRIMUL zbor cu KEROSEN SINTETIC
KLM a operat PRIMUL zbor cu KEROSEN SINTETIC

Companiile aeriene interesate să ocupe locurile de la clasa business au început să facă oferte speciale firmelor din energie şi divertisment în perioada pandemiei, care trebuie în continuare să îşi ducă angajaţii în locuri îndepărtate, transmite Reuters.

Majoritatea companiilor au redus cheltuielile cu călătoriile de afaceri, ceea ce privează companiile de o sursă importantă de venituri. Traficul la clasa business este în continuare cu 85% sub nivelul de dinaintea crizei.

Însă, în timp ce companiile din turism se aşteaptă ca noile vaccinuri anti-COVID-19 să relanseze afacerile în viitor, sectoare precum evenimentele sportive, streaming-ul şi crearea de conţinut sunt o rară gură de oxigen pentru companiile aeriene.

"Este un fel de oază", spune Glenn Hollister, vicepreşedinte de vânzări la United Airlines Holdings Inc. "Cu siguranţă, industria divertismentului nu a revenit la un nivel apropiat de cel normal. Dar există anumite aspecte ale industriei divertismentului care nu pot avea loc fără călătorii", a adăugat Hollister referindu-se la activităţile de producţie de conţinut.

Anisie a APROBAT! Programa şcolară pentru învăţământul special

Compania aeriană United Airlines a introdus în această toamnă o serie de facilităţi speciale precum acces nonstop la un birou de asistenţă pentru echipele de producţie, actorii, directorii de companii şi alţi pasageri care călătoresc în continuare. Aceasta în condiţiile în care activităţile în unele mari centre de producţie din industria divertismentului, cum este Vancouver, Canada, începe să revină la nivelul de dinaintea pandemiei.

Companiile aeriene utilizează o strategie similară cu alte industrii, cum este cea de petrol şi gaze.

Pentru a ajuta companiile să facă faţă unor provocări logistice precum carantina, compania American Airlines Group Inc permite clienţilor din sectorul energiei să cumpere doar bilete dus din SUA către câmpurile petrolifere din străinătate, în loc să cumpere obligatoriu bilete dus-întors, spune directorul de vânzări de la American Airlines, Hank Benedetti.

Oferirea de servicii de călătorie personalizate vizează refacerea cererii afectate de coronavirus pe baza unei abordări care variază de la un sector la altul, în loc să aştepte o revenire a încrederii şi a Produsului Intern Brut, care de obicei dictează cererea pentru bilete la clasa business.

Brad Krevoy, director la Motion Picture Corporation of America, a informat că activităţile de călătorie ale firmei americane au fost concentrate pe Canada şi Scoţia, graţie protocoalelor celor două ţări cu privire la COVID. "Canada are o procedură standard de două săptămâni de carantină, aşa încât actorii se simt în siguranţă iar cazurile de infecţie cu COVID sunt reduse", spune Krevoy.

În oraşul canadian Vancouver, unde recent Netflix a anunţat o extindere a centrului său de producţie, activitatea în industria divertismentului şi-a revenit după izolarea din primăvară, numărul de proiecte în derulare în industria de entertainment ajungând la 60 de la 41 în luna martie, arată datele publicate de comisia economică a oraşului.

Clienţii corporate sunt vitali pentru companiile aeriene graţie cererilor lor pentru programe de tip frequent flyer şi apetitului pentru călătorii la clasa business, care aduc transportatorilor marje de profit mai mari. Potrivit datelor Asociaţiei Internaţionale de Transportat Aerian (IATA), călătorii la clasa business reprezintă doar 5% din totalul traficului internaţional de pasageri însă generează 30% din veniturile de pe rutele internaţionale. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9762
Diferența 0.0004
Zi precendentă 4.9758
USD
Azi 4.6699
Diferența -0.0013
Zi precendentă 4.6712
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 24-04-2024
EUR flag1 EUR = 4.9762 RON
USD flag1 USD = 4.6699 RON
GBP flag1 GBP = 5.7698 RON
CHF flag1 CHF = 5.1198 RON
AUD flag1 AUD = 3.0092 RON
DKK flag1 DKK = 0.6670 RON
CAD flag1 CAD = 3.4052 RON
HUF flag1 HUF = 0.0126 RON
JPY flag1 JPY = 0.0302 RON
NOK flag1 NOK = 0.4241 RON
SEK flag1 SEK = 0.4286 RON
XAU flag1 XAU = 344.5697 RON
Monede Crypto
1 BTC = 310083.98RON
1 ETH = 15022.88RON
1 LTC = 397.46RON
1 XRP = 2.54RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.90% p.a.
ROBOR:
3 luni: 6.05%
6 luni: 6.07%
12 luni: 6.08%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 16864.29 -0.09%
BET-BK 3105.65 -0.03%
BET-FI 60119.58 0.02%
BET-NG 1203.47 0.10%
BET-TR 34991.35 -0.09%
BET-TRN 34184.84 -0.09%
BET-XT 1436.79 -0.09%
BET-XT-TR 2947.66 -0.09%
BET-XT-TRN 2884.55 -0.09%
BETAeRO 1054.01 -0.36%
BETPlus 2491.73 -0.14%
RTL 37038.36 -0.05%

Comunicate de presa

Foto: pexels.com

Cât pierd companiile din cauza angajaţilor nefericiţi

Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea,...

Foto: Pexels.com
Mircea Tomescu, CMO eMAG  Romania, Bulgaria, Ungaria

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel