Ce reclame vrea Facebook să interzică

Matei Ion / 22 oct 2019 / 20:47
Facebook vrea să interzică anumite reclame
Facebook vrea să interzică anumite reclame

Facebook a anunţat măsuri de combatere a dezinformării şi a eliminării alegătorilor înaintea alegerilor prezidenţiale din SUA, din 2020, transmite Reuters.

Facebook a comunicat luni că va deveni mai transparentă prin măsuri cum ar fi afişarea mai multor informaţii despre deţinătorul confirmat al unei pagini în reţeaua socială sau etichetarea mai vizibilă a conţinutului marcat ca fals de verificatori independenţi.

Gigantul media a fost acuzat în ultimele săptămâni de politica de excludere de la verificări a publicităţii electorale a politicienilor, care i-a revoltat pe candidaţii democraţi Joe Biden şi Elizabeth Warren.

Săptămâna trecută, fondatorul şi managerul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a justificat politica respectivă, susţinând că media sociale au creat modalităţi revoluţionare de exprimare, care nu trebuie eliminate.

În aceeaşi zi, campania electorală a lui Biden a cerut eliminarea unei reclame difuzate de un super-comitet de acţiune - grup de campanie, nu un anumit politician - despre care a susţinut că conţine afirmaţii false despre fostul vicepreşedinte al SUA.

Katie Harbath, responsabila Facebook pentru politica globală legată de alegeri, a răspuns că dacă reclama respectivă, în prezent inactivă, va fi difuzată din nou, va fi trimisă de Facebook unor verificatori externi.

Luni, Facebook a anunţat că va interzice reclamele plătite în care alegătorii din Statele Unite sunt îndemnaţi să nu voteze. Zuckerberg a declarat presei că interzicerea dezinformării electoratului se va aplica şi publicităţii difuzate de politicieni.

Compania va începe să eticheteze presa de stat pe pagina sa şi în biblioteca de reclame a site-ului şi a comunicat, într-un articol pe blog, că intenţionează să extindă politica de etichetare la anumite materiale atât pe Facebook, cât şi pe Instagram, de la începutul anului viitor.

Zuckerberg a mai anunţat că, în cadrul eforturilor de a facilita utilizarea bibliotecii de reclame, Facebook va introduce un instrument de urmărire a cheltuielilor candidaţilor la preşedinţia SUA, care va arăta cât au cheltuit aceştia pentru reclame politice.

Părăsiți Facebook! Îndemnul unui renumit om de afaceri

Biblioteca de reclame politice a Facebook a fost lansată în 2017, dar baza de date a fost criticată de unii cercetători pentru întreţinerea de slabă calitate şi pentru că nu furnizează informaţii utile pentru direcţionarea publicităţii.

Facebook are în vedere şi o protecţie mai bună a conturilor de Facebook şi Instagram ale candidaţilor, ale oficialilor aleşi şi ale personalului acestora, printr-un program numit Facebook Protect, în care participanţilor li se va cere să recurgă la o autentificare prin două modalităţi, iar conturile lor vor fi monitorizate pentru detectarea indiciilor de piraterie informatică.

Facebook, Twitter şi YouTube - serviciul de fluxuri video al companiei Alphabet, care deţine şi Google - au atras atenţia recent, după ce au difuzat reclame din presa de stat chineză în care erau criticaţi protestatarii din Hong Kong.

Luna aceasta, comisia Senatului SUA care anchetează amestecul Rusiei în alegerile prezidenţiale americane din 2016 a declarat că cel mai cunoscut instrument de propagandă al Kremlinului şi-a intensificat activitatea în reţelele sociale după votul respectiv.

"În ultimă instanţă, alegerile s-au schimbat semnificativ după 2016, iar Facebook s-a schimbat la rândul său. Ne confruntăm cu atacuri tot mai sofisticate din ţări cum ar fi Rusia, Iran şi China, dar am încredere că suntem mai bine pregătiţi", a susţinut Zuckerberg luni.

Hua Chunying, purtătoare de cuvânt a ministerul de externe chinez, a apreciat marţi, într-o conferinţă de presă, că teoriile conform cărora ţara sa s-a amestecat în alegerile din SUA sunt absurde şi ridicole. Dacă cineva susţine că China s-a amestecat în alegerile respective, trebuie să prezinte dovezi, a spus ea, adăugând că Beijingul nu a fost niciodată interesat de o intervenţie în afacerile interne ale altor state.

La rândul lor, Moscova şi Teheranul au dezminţit de mai multe ori acuzaţiile respective.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play


Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.8583
Diferența 0.0001
Zi precendentă 4.8582
USD
Azi 4.1224
Diferența 0.0252
Zi precendentă 4.0972
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 21-09-2020
EUR flag1 EUR = 4.8583 RON
USD flag1 USD = 4.1224 RON
GBP flag1 GBP = 5.2937 RON
CHF flag1 CHF = 4.5057 RON
AUD flag1 AUD = 2.9961 RON
DKK flag1 DKK = 0.6529 RON
CAD flag1 CAD = 3.1173 RON
HUF flag1 HUF = 0.0134 RON
JPY flag1 JPY = 0.0396 RON
NOK flag1 NOK = 0.4479 RON
SEK flag1 SEK = 0.4670 RON
XAU flag1 XAU = 255.7976 RON
Monede Crypto
1 BTC = 43825.61RON
1 ETH = 1450.47RON
1 LTC = 184.77RON
1 XRP = 0.98RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 2.41% p.a.
ROBOR:
3 luni: 1.96%
6 luni: 2.03%
12 luni: 2.08%
EURIBOR:
3 luni: -0.5010 %
6 luni: -0.4630 %
12 luni: -0.4230 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 8974.72 -1.55%
BET-BK 1705.05 -2.26%
BET-FI 42115.18 -1.61%
BET-NG 658.77 -0.91%
BET-TR 14952.50 -1.55%
BET-XT 809.16 -1.64%
BET-XT-TR 1355.11 -1.64%
BETPlus 1344.33 -1.53%
RTL 18127.86 -3.27%
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam
Vietnam

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2020 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
nxt.24
YesMy