Este vorba de 16 locomotive electrice noi pe 4 osii cu sisteme ERTMS, capabile să circule cu o viteză maximă situată în intervalul 160 km/h – 200 km/h şi să tracteze până la 16 vagoane de călători, destinate transportului feroviar de călători, precum şi achiziţionarea serviciilor de mentenanţă şi reparaţii pentru o perioadă de 20 de ani, după ce Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) a respins contestaţia depusă de Alstom Transport SA.
Valoarea estimată este cuprinsă între 702.453.762,18 lei, fără TVA, si 1.036.568.887,80 lei, fără TVA.
Finanţarea proiectului este asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență, „Componenta 4 – Transport sustenabil” și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
Durata contractului/contractelor aferente loturilor atribuite va fi de 275 luni.
ARF menționaează că a transmis spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE), o eratā de modificare a termenului limită de transmitere a ofertelor, respectiv din 27 martie 2023 în 31 martie 2023.
Marcel Boloș: După finalizarea lucrărilor pentru 632 km de drumuri și 488 km de căi ferate, România va avea cu totul o altă față
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.