"Dragostea dintre fotbal și modă este abia la început", a declarat Richard Busby, director executiv al firmei de consultanță în domeniul sponsorizării BDS Sponsorship.
Tendința se extinde la fanii pasionați de modă de ambele sexe, a spus Busby. "Cluburile din Premier League au o mulțime de suporteri bogați, dar foarte puține dintre articolele pe care le vând se adresează acestora, fie că sunt bărbați sau femei".
Kardashian a fost văzută purtând tricouri vintage de la AS Roma și Paris Saint-Germain, în timp ce modelul Mia Regan, în vârstă de 20 de ani, a asortat un tricou al lui Arsenal cu o fustă lungă din blugi și cizme la o prezentare de la Săptămâna Modei de la Paris, în octombrie.
În august, echipa engleză Crystal Palace l-a angajat pe Kenny Annan-Jonathan ca director de creație axat pe îmbrăcăminte. Se așteaptă ca acesta să extindă gama de articole vestimentare oferită de clubul din Premier League.
Adidas și Puma au fost asociate de mult timp cu îmbrăcămintea de stradă și cultura pop.
Pentru Nike, care investește, de asemenea, în mod semnificativ în baschet și în alte sporturi, fotbalul reprezintă 48% din cheltuielile sale anuale de sponsorizare, conform GlobalData.
Campania de promovare a unei colaborări dintre Puma și Fanty, firma vedetei pop Rihanna, o învățizeasă pe artistă în interiorul unei mingi de fotbal gigantice. Este vorba despre o pereche de pantofi sport, la prețul de 170 de dolari. Toate modelele s-au epuizat de pe site-ul Puma chiar în ziua lansării.
Gama de îmbrăcăminte a Adidas pentru Arsenal, Bayern Munchen, Juventus, Manchester United și Real Madrid, lansată în septembrie, a inclus bluze și rochii realizate dintr-un tricou, purtând un branding mai subtil al cluburilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.