România a participat pentru prima dată cu pavilion naţional la acest eveniment, la care nouă firme din categoria mobilierului HoReCa şi rezidenţial au expus pe o suprafaţă de 324 mp. Produsele prezentate au fost: mobilier modern, mobilier clasic contemporan şi decoraţiuni interioare - obiecte decorative din sticla şi metal, vitralii, perne, draperii şi perdele.
Divorț cu scandal în Dubai: Prințesa a fugit cu 39 milioane de dolari
"Pe parcursul celor trei zile ale evenimentului, sub brandul sectorial Stil, Confort, Durabilitate - Mobila Românească, producătorii români au promovat mobilierul autohton şi caracteristicile sale: calitate, materie primă şi materiale ecologice, finisaje inovative, valoare adăugată mare, aliniere la trenduri internaţionale, varietate de produse şi stiluri. Reprezentanţii companiilor româneşti au avut oportunitatea de a se familiariza "pe viu" cu oferta ţărilor recunoscute în acest sector şi de a stabili contacte pentru viitoare colaborări pe piaţa din Orient", precizează MMACA.
Piaţa din Dubai oferă producătorilor mondiali de mobilă o gamă largă de oportunităţi, având în vedere dezvoltarea industriei de construcţii, iar prin Strategia Naţională a Emiratului Dubai companiile româneşti au posibilitatea consolidării poziţiei pe piaţa din regiunea Golfului şi dezvoltarea exporturilor de mobilă în această zonă. Exportul românesc pentru anul 2018 în Emiratele Arabe Unite a fost de 15,255 milioane de euro.
În perioada 17-19 septembrie, Dubai World Trade Center a găzduit şapte expoziţii complementare: Index Dubai, Hotel Show, Workspace, Leisure Show, Surface Design, FIM şi Index Home, făcând din aceasta manifestare cel mai important eveniment din domeniul mobilei, decoraţiunilor şi al designului, anunță Agerpres.