Facebook și-a modificat logoul. Experții au păreri diferite

Mara Ivan / 06 noi 2019 / 08:56
Se spune că literele mari transmit încredere
Se spune că literele mari transmit încredere

Compania Facebook și-a schimbat logoul, într-o încercare de a diferenția aplicația și platforma web cu același nume de compania care deține și alte produse și servicii, precum Instagram sau WhatsApp, potrivit unui anunț făcut pe blogul oficial.

Noul logo al companiei este numele său scris cu litere mari. Schimbarea are mai multe implicații, potrivit experților în branding. De exemplu, când cineva scrie pe internet cu litere mari înseamnă, de obicei, că țipă sau are tonul ridicat și că dorește să atragă atenția. Totodată, literele mari folosite într-un logo transmit încredere.

Noul logo are menirea să transmită „optimism”, iar efortul de rebranding este concentrat pe „claritate”, „empatie” și „crearea de spațiu”, potrivit unui anunț făcut de companie. Aplicația Facebook își va păstra logoul actual, precizează Mediafax.

Decizia a fost criticată de Elizabeth Warren, candidat la alegerile prezidențiale din SUA. „Cei de la Facebook pot să facă rebranding cât doresc, dar nu pot ascunde faptul că au devenit prea mari și prea puternici”, a scris senatorul pe Twitter. Warren este un politician care cere separarea în părți mai mici a marilor companii din tehnologie, pe motiv că acestea au devenit mult prea influente.

Citește și Facebook ”promovează jurnalism de calitate” doar cu presa americană

Unii analiști cred că prin schimbarea logoului, Facebook își schimbă strategia de marketing, prin sublinierea faptului că este o corporație cu o ofertă diversificată de produse și servicii. Alți experți susțin că Facebook încearcă să promoveze o nouă imagine, proaspătă, după numeroasele scandaluri în care rețeaua sa de socializare a fost implicată.

Compania dorește să „repornească discuția despre brand”, crede Lisa Marie Nelson, specialist în marketing și branding. „Ar putea fi ocazia să atragă atenția de la alte lucruri”, a declarat ea, pentru publicația Washington Post. Noul font minimalist folosit pentru logo include spații mari între litere. Logoul se schimbă în funcție de contextul din jur și uneori include un gradient sau culori solide.

Fontul folosit în logouri poate transmite mesaje. Băncile și alte instituții financiare preferă, de obicei, să folosească litere mari pentru a transmite încredere și siguranță, potrivit lui Carolina de Bartolo, expert în tipografie, citat de Washington Post.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play


Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9205
Diferența -0.0007
Zi precendentă 4.9212
USD
Azi 4.1335
Diferența -0.0047
Zi precendentă 4.1382
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 13-04-2021
EUR flag1 EUR = 4.9205 RON
USD flag1 USD = 4.1335 RON
GBP flag1 GBP = 5.6802 RON
CHF flag1 CHF = 4.4728 RON
AUD flag1 AUD = 3.1544 RON
DKK flag1 DKK = 0.6616 RON
CAD flag1 CAD = 3.2946 RON
HUF flag1 HUF = 0.0138 RON
JPY flag1 JPY = 0.0378 RON
NOK flag1 NOK = 0.4864 RON
SEK flag1 SEK = 0.4828 RON
XAU flag1 XAU = 231.4488 RON
Monede Crypto
1 BTC = 249707.84RON
1 ETH = 8940.51RON
1 LTC = 1028.08RON
1 XRP = 6.07RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 1.67% p.a.
ROBOR:
3 luni: 1.62%
6 luni: 1.69%
12 luni: 1.75%
EURIBOR:
3 luni: -0.5440 %
6 luni: -0.5220 %
12 luni: -0.4970 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 10322.04 -0.18%
BET-BK 1946.63 -0.32%
BET-FI 44535.08 -0.35%
BET-NG 757.29 0.15%
BET-TR 17378.47 -0.18%
BET-XT 916.17 -0.17%
BET-XT-TR 1549.86 -0.16%
BETPlus 1541.08 -0.18%
RTL 21552.15 -0.57%
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația
Croația

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2021 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt1
YesMy