Criză de șampanie la Moet Hennessy, după o explozie a cererilor

Antonia Popescu |
Data publicării:
Criză de șampanie la Moet Hennessy, după o explozie a cererilor  
 / Photo by energepic.com
Criză de șampanie la Moet Hennessy, după o explozie a cererilor / Photo by energepic.com

Fanii șampaniei sunt atât de entuziasmați de ieșirea din restricțiile Covid, încât beau Moet Hennessy din aprovizionare.

"Rămânem fără stocuri", în cazul unor șampanii de top, a declarat directorul executiv Philippe Schaus într-un interviu acordat televiziunii Bloomberg la New Economy Forum din Singapore, adăugând că perioada actuală a fost supranumită pe plan intern "anii 20". Există și vești bune la orizont, noul an urmând să fie marcat de o refacere a ofertei, a spus acesta. 

După o cădere inițială în primele zile ale pandemiei, cele mai mari nume din industria de lux raportează o frenezie a cheltuielilor, deoarece consumatorii dau frâu liber la cererea reținută. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE a reușit să depășească estimările analiștilor la patru dintre cele cinci divizii principale ale sale în cele mai recente rezultate, în timp ce Hermès International a înregistrat o creștere de 24% a veniturilor, excluzând fluctuațiile valutare, în ciuda creșterii prețurilor la o serie de produse. 

În timp ce, până în prezent, consumatorii bogați semnalează că sunt încă dispuși să cumpere bunuri scumpe, vânturile economice globale sunt în creștere.

Inflația este un element cheie al incertitudinii, a declarat Schaus la evenimentul organizat de Bloomberg Media Group, o divizie a Bloomberg LP, compania mamă a Bloomberg News. O creștere a costurilor materiilor prime ar putea însemna că firma va majora prețul unor produse cu sume mari de o cifră sau mici de două cifre, a adăugat el.

Meta, compania mamă a Facebook, a lansat în România platforma Meta Boost, pentru IMM-uri

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES, Programul Meta Boost este un hub de training online, gratuit, ce oferă de la oportunităţi de dezvoltare a competenţelor şi poveşti de succes inspiraţionale, până la mentorat.

Lansarea noii platforme a fost marcată printr-un eveniment oficial, cu paneluri şi workshop-uri despre instrumente digitale pentru IMM-uri, ce s-a desfăşurat, marţi, la Bucureşti.

"Vrem să consolidăm prezenţa Meta în România, începând cu un eveniment care extinde sprijinul nostru pentru IMM-uri, mai ales după doi ani dificili. Scopul nostru este să-i ajutăm pe antreprenori să profite la maxim de potenţialul internetului şi al instrumentelor Meta, oferindu-le informaţii utile despre cum să îşi planifice campaniile, să-şi structureze bugetele şi să vină în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor lor, într-un mod care să facă diferenţa", a explicat Jacob Turowski, director de Politici Publice pentru Europa Centrală şi de Est, în cadrul Meta.

Prin intermediul Meta Boost, IMM-urile au posibilitatea de a-şi utiliza mai bine prezenţa în online şi de a învăţa noi modalităţi pentru îndeplinirea obiectivelor.

"Privind în ansamblu, în România pandemia a dărâmat zidul care exista înainte faţă de încrederea oamenilor în cumpărăturile online. Există o tendinţă din ce în ce mai mare de a susţine brandurile naţionale ce dovedesc că pot să prospere chiar şi în vremuri dificile. Mediul online a devenit principalul canal de comunicare pentru branduri şi consumatori, care au încercat să rămână în contact şi să meargă mai departe. Însă noua normalitate înseamnă adesea pentru întreprinderile mici şi adaptarea modelului de afaceri şi mutarea unei mari părţi a acestuia în online. Acest lucru poate contribui la menţinerea lichidităţilor şi a locurilor de muncă, dar pentru unele companii a fost o misiune dificilă", se arată în comunicatul citat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9763
Diferența 0.0009
Zi precendentă 4.9754
USD
Azi 4.6625
Diferența -0.0114
Zi precendentă 4.6739
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 19-04-2024
EUR flag1 EUR = 4.9763 RON
USD flag1 USD = 4.6625 RON
GBP flag1 GBP = 5.8158 RON
CHF flag1 CHF = 5.1291 RON
AUD flag1 AUD = 3.0043 RON
DKK flag1 DKK = 0.6670 RON
CAD flag1 CAD = 3.3895 RON
HUF flag1 HUF = 0.0126 RON
JPY flag1 JPY = 0.0302 RON
NOK flag1 NOK = 0.4235 RON
SEK flag1 SEK = 0.4281 RON
XAU flag1 XAU = 356.8680 RON
Monede Crypto
1 BTC = 288726.20RON
1 ETH = 13962.51RON
1 LTC = 367.50RON
1 XRP = 2.26RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.90% p.a.
ROBOR:
3 luni: 6.05%
6 luni: 6.07%
12 luni: 6.08%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 16883.08 -0.21%
BET-BK 3109.87 0.11%
BET-FI 60489.28 0.26%
BET-NG 1206.45 -0.08%
BET-TR 35030.34 -0.21%
BET-TRN 34222.93 -0.21%
BET-XT 1439.97 -0.10%
BET-XT-TR 2954.19 -0.10%
BET-XT-TRN 2890.95 -0.10%
BETAeRO 1064.40 0.07%
BETPlus 2495.03 -0.23%
RTL 37061.21 -0.21%

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel