Climă și natură. Unilever, investiție de 1 miliard de euro

Mara Ivan |
Data publicării:
Unilever va susține o nouă generație de fermieri
Unilever va susține o nouă generație de fermieri

Unilever va investi un miliard de euro într-un Fond pentru climă şi natură şi îşi asumă angajamentul faţă de zero emisii ale produselor până în 2039, se arată într-un comunicat de presă al companiei. 

Fondul pentru climă şi natură va fi utilizat, în următorii 10 ani, pentru realizarea unor acţiuni de impact prin proiecte ce vizează reîmpădurirea, captarea carbonului, protejarea vieţii sălbatice sau conservarea resurselor de apă. În acelaşi timp, Unilever a anunţat că va susţine o nouă generaţie de fermieri şi mici proprietari agricultori care se dedică protejării şi regenerării mediului în care îşi desfăşoară activitatea.

"Iniţiativele pe care le vor dezvolta includ asigurarea drepturilor asupra terenurilor, cât şi accesul la fonduri. Această abordare integrată va îmbunătăţi stilul de viaţă al micilor fermieri şi îi va susţine în activitatea pentru regenerarea naturii. De peste un deceniu, Unilever este lider în industrie în ceea ce priveşte aplicarea practicilor de aprovizionare sustenabile - 89% din activităţile în sectorul forestier sunt certificate ca provenind din surse durabile la standarde recunoscute la nivel global. Vom avea un lanţ de aprovizionare fără defrişări până în 2023. În acest scop, compania va creşte gradul de trasabilitate şi transparenţă prin utilizarea celor mai noi tehnologii, cum sunt monitorizarea prin satelit, geolocalizarea şi blockchain", precizează sursa citată.

Totodată, se are în plan introducerea unui Cod pentru Agricultură Regeneratoare care se adresează tuturor furnizorilor companiei. "Acesta va fi elaborat pe baza Codului pentru agricultură durabilă deja existent, care este recunoscut la nivel global ca fiind cel mai bun din industrie şi va cuprinde detalii despre activităţile agricole care contribuie la restaurarea resurselor. La fel ca şi în trecut, Codul pentru Agricultură Regeneratoare va fi pus la dispoziţia oricărei organizaţii care ar putea avea nevoie de el, cu scopul de a putea face o schimbare în bine la nivel de industrie", subliniază reprezentanţii Unilever.

Citește și Pandemie. Sateliții și tehnologia, sprijin decisiv în lanțul de aprovizionare

De asemenea, compania se va implica direct şi în conservarea reurselor de apă şi se va alătura parteneriatului Water Resource Group 2030, găzduit de Banca Mondială, pentru a extinde programele de rezilienţă în domeniul apei în pieţe care se confruntă cu dificultăţi în accesarea resurselor de apă, precum: India, Brazilia, Africa de Sud, Vietnam şi Indonezia. Prin intermediul acestei iniţiative vor fi implementate programe de administrare a apei pentru comunităţile locale în 100 de zone, până în anul 2030.

O altă strategie a companiei se referă la dezvoltarea de formule a produselor pentru a fi biodegradabile, până în 2030, pentru a minimiza impactul acestora asupra apei şi a ecosistemelor acvatice. 

Unilever este unul dintre cei mai importanţi furnizori mondiali de alimente şi produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de ţări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 155.000 de angajaţi şi a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro, în 2018. Peste jumătate (60%) din business-ul companiei se desfăşoară pe pieţele emergente sau în curs de dezvoltare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9762
Diferența 0.0004
Zi precendentă 4.9758
USD
Azi 4.6699
Diferența -0.0013
Zi precendentă 4.6712
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 23-04-2024
EUR flag1 EUR = 4.9762 RON
USD flag1 USD = 4.6699 RON
GBP flag1 GBP = 5.7698 RON
CHF flag1 CHF = 5.1198 RON
AUD flag1 AUD = 3.0092 RON
DKK flag1 DKK = 0.6670 RON
CAD flag1 CAD = 3.4052 RON
HUF flag1 HUF = 0.0126 RON
JPY flag1 JPY = 0.0302 RON
NOK flag1 NOK = 0.4241 RON
SEK flag1 SEK = 0.4286 RON
XAU flag1 XAU = 344.5697 RON
Monede Crypto
1 BTC = 311232.16RON
1 ETH = 15040.58RON
1 LTC = 396.61RON
1 XRP = 2.58RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.90% p.a.
ROBOR:
3 luni: 6.05%
6 luni: 6.07%
12 luni: 6.08%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 16864.29 -0.09%
BET-BK 3105.65 -0.03%
BET-FI 60119.58 0.02%
BET-NG 1203.47 0.10%
BET-TR 34991.35 -0.09%
BET-TRN 34184.84 -0.09%
BET-XT 1436.79 -0.09%
BET-XT-TR 2947.66 -0.09%
BET-XT-TRN 2884.55 -0.09%
BETAeRO 1054.01 -0.36%
BETPlus 2491.73 -0.14%
RTL 37038.36 -0.05%

Comunicate de presa

Foto: pexels.com

Cât pierd companiile din cauza angajaţilor nefericiţi

Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea,...

Foto: Pexels.com
Mircea Tomescu, CMO eMAG  Romania, Bulgaria, Ungaria

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel