Brandul din grupul de lux LVMH a decis să se lanseze în gama rujurilor de buze, dar cu o ofertă specială. Potrivit publicației Meet & Match, anul viitor brandul monogram va lansa astfel de produs care va fi vândut cu aproximativ 100 de euro. Pentru a înțelege ce înseamnă un asemenea preț, trebuie spus că și concurenți, precum Dior, comercializează produse similare, dar pentru 30 și 50 de euro.
Involuntar, se ridică întrebarea: Care este motivul pentru care Louis Vuitton promovează un astfel de preț capabil mai degrabă să descurajeze decât să-i încurajeze pe cumpărători, indiferent de vârstă?
Cotidianul Le Figaro a decis să afle răspunsul și a căutat surse care să elucideze misterul. Și iată ce a aflat: că Louis Vuitton vrea să „seducă generația Z, născută între 1997 și 2012, generație care, alături de millennial, va reprezenta 75% din clienții de lux până în 2026”.
Potrivit aceleiași surse, această „secțiune a populației este deosebit de sensibilă la produsele cosmetice, percepute ca simboluri ale accesului la lux”. Menținând o imagine de lux cu acest preț, Louis Vuitton își dorește să capteze o altă clientelă, în special pe piața asiatică și chineză. Pe continent, vânzarea produselor de lux a scăzut. De fapt, după cum arăta un analist din domeniu, aceste produse atrag mai multe priviri decât bani. Citând informații de la Glitz, Meet & Match scrie că brandul și-a propus să pună la dispoziția viitorilor clienți puncte de comercializare de 50 până la 60 de metri pătrați în magazinele universale din Asia.
Louis Vuitton vrea să păstreze tinerii
De câteva luni, grupul de lux al lui Bernard Arnault se diversifică, dovadă fiind lansarea parfumurilor marca Fendi. În general, mărcile de lux doresc să atragă o populație tânără și să-și păstreze loialitatea cu articolele de frumusețe și astfel să-și consolideze poziția pe această piață.
În urmă cu câteva zile, directorul artistic masculin al grupului de lux, Pharrell Williams, a lansat primul său parfum „LVERS”. În Asia, „ca răspuns la un mediu dificil de piață”, LVMH a decis să reducă locurile de muncă în China la Sephora, una dintre subsidiarele sale.
La fel ca și concurenții săi, producătorul de parfumuri și cosmetice trebuie să se confrunte cu o încetinire a consumului în China, una dintre principalele piețe de lux și cosmetice. Gigantul asiatic se află, de asemenea, în strânsoarea unei crize fără precedent în vastul său sector imobiliar și a consumului scăzut în continuare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.