Compania intenționează să finanțeze producții originale, să cumpere conținut și pentru alte posibile achiziții, într-un moment în care studiourile majore din SUA opresc producția și întârzie lansările de filme, din cauza blocajelor cauzate de coronavirus.
Cele mai multe programe pentru 2020 și o mare parte din cele pentru 2021 au fost deja filmate și se află în post-producție, a declarat, marți, directorul de conținut Ted Sarandos, adăugând că compania lucra la peste 200 de astfel de proiecte.
Ce cumpără cel mai mult românii în timpul pandemiei
Piața a devenit mai competitivă odată cu debutul Disney + al lui Walt Disney Co și cu alți noi rivali. Acest lucru a determoinat Netflix să-și extindă agresiv conținutul și să caute creșteri peste hotare.
Compania, care are o datorii de aproximativ 15 miliarde de dolari, a strâns ultima dată 2 miliarde de dolari în octombrie 2019.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.