Metroul spre Otopeni, în pericol. Ministrul Drulă: Costă foarte mult

Ciprian Dumitrache |
Data actualizării: | Data publicării:
Ministrul a subliniat că există alte proiecte, care leagă zone cu o densitate mult mai mare, precum: magistrala est-vest sau linia M7 din Colentina până în Rahova.
Ministrul a subliniat că există alte proiecte, care leagă zone cu o densitate mult mai mare, precum: magistrala est-vest sau linia M7 din Colentina până în Rahova.

Densitatea porțiunii situată între staţia Tokyo (zona mall Băneasa) și Aeroportul Otopeni este cea mai mică din Bucureşti. Se pune problema dacă această investiţie de 700 de milioane de euro este utilă în această formă, a declarat ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă.

"Se pune problema dacă această investiţie de 700 de milioane de euro (linie de metrou până la Otopeni, n.r.) este utilă în această formă, mai ales că Bucureştiul are mare nevoie de alte linii de metrou", a declarat ministrul Drulă.

Ministrul a subliniat că există alte proiecte, care leagă zone cu o densitate mult mai mare, precum: magistrala est-vest sau linia M7 din Colentina până în Rahova.   

"E vorba de linia M5 care traversează de la est la vest Bucureştiul, apoi continuarea spre sud a liniilor 4, chiar şi pe linia M7 din Colentina până în Rahova. Toate acestea sunt linii necesare care unesc cartiere cu densitate de oameni. Densitatea zonei de la (staţia, n.r.) Tokyo până la Aeroportul Otopeni este cea mai mică din Bucureşti. Sunt păduri acolo. Toate acestea ridică semne de întrebare asupra fezabilităţii. O linie de metrou nu costă doar construcţia, costă operarea foarte mult. Linia deschisă în Drumul Taberei ne costă 175 de milioane (de lei, n.r.) pe an. Recuperăm 25 de milioane din bilete, deci 150 de milioane este subvenţie. Cred că trebuie să investim cu cap. Experţii Băncii Europene de Investiţie ne ajută să investim cu cap. În ceea ce priveşte Clujul, în PNRR în discuţiile actuale, sunt prevăzute 300 de milioane de euro şi alte 300 de milioane de euro pentru Bucureşti", a explicat Cătălin Drulă.

Aventura EUROVIZION. Liana Stanciu, despre ratarea finalei

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă, a efectuat miercuri o vizită pe şantierul Autostrăzii de Centură Bucureşti-Sud (A0 SUD), lot 2, împreună cu vicepremierul Dan Barna.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 5.078
Diferența 0.0063
Zi precendentă 5.0717
USD
Azi 4.337
Diferența 0.0116
Zi precendentă 4.3254
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 5.0780 RON
USD flag1 USD = 4.3370 RON
GBP flag1 GBP = 5.9583 RON
CHF flag1 CHF = 5.4322 RON
AUD flag1 AUD = 2.8371 RON
DKK flag1 DKK = 0.6806 RON
CAD flag1 CAD = 3.1768 RON
HUF flag1 HUF = 0.0127 RON
JPY flag1 JPY = 0.0300 RON
NOK flag1 NOK = 0.4312 RON
SEK flag1 SEK = 0.4579 RON
XAU flag1 XAU = 458.2643 RON
Monede Crypto
1 BTC = 463665.33RON
1 ETH = 10477.58RON
1 LTC = 365.13RON
1 XRP = 9.09RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET18629.720.81%
BET-BK3512.320.67%
BET-EF1012.790.69%
BET-FI61289.550.55%
BET-NG1342.150.14%
BET-TR43039.890.81%
BET-TRN41632.830.81%
BET-XT1587.990.72%
BET-XT-TR3592.260.72%
BET-XT-TRN3483.690.72%
BETAeRO863.97-0.33%
BETPlus2736.150.82%
RTL41405.000.85%

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
pixel