Franța vrea să scape de imaginea elitistă a gastronomiei sale

Mara Ivan / 17 feb 2020 / 20:12
O nouă strategie care va fi lansată de președintele Macron
O nouă strategie care va fi lansată de președintele Macron

Franţa a lansat luni la Dubai marca "Taste France", creată cu obiectivul de a schimba imaginea elitistă a gastronomiei sale în lumea întreagă, în cadrul festivalului agroalimentar internaţională Gulfood, informează AFP.

Proiectul face parte din campania "Choose France", creată pentru a spori atractivitatea ţării în faţa investitorilor străini şi pentru valorificarea companiilor franceze. "Taste France", un brand în spatele căruia se grupează mai multe grupuri franceze din sectorul agroalimentar, va fi lansat în Franţa de preşedintele Emmanuel Macron la Salonul Agriculturii, ce va fi organizat la Paris între 22 februarie şi 1 martie.

"Gastronomia franceză are o imagine elitistă, iar consumatorii fac un efort pentru a o înţelege", a declarat luni directorul general al Business France, Christophe Lecourtier, prezent la Dubai. Business France este un organism public însărcinat cu dezvoltarea pe plan internaţional a companiilor franceze, a investiţiilor internaţionale în Franţa şi cu promovarea economică a Franţei în străinătate.

Potrivit declaraţiilor sale, obiectivul brandului "Taste France" este acela de a adopta o imagine "mai umilă, mai realistă, a felului în care produsele sunt prezentate" pe pieţele străine. Noua marcă se încadrează în strategia preşedintelui Macron de a promova Franţa pe scena internaţională, a adăugat Christophe Lecourtier.

Citește și Exporturile franceze de vin au atins un nivel record

"Am ratat domeniul 'world food', adică produsul pe care îl poţi găsi peste tot", a precizat oficialul francez, care spune că doreşte să facă accesibile produsele franceze "într-un număr cât mai mare", vizând tinerii şi clasele medii urbane, care se declară interesate de calitate şi de securitatea alimentară.

Lansarea "Taste France" la Dubai se explică prin prezenţa unor participanţi asiatici şi africani în acest emirat şi datorită importanţei tot mai mari a regiunii Golfului Persic pentru sectorul agroalimentar francez, alcătuit în procent de 98% din întreprinderi mici şi mijlocii, potrivit Business France. Din 2010, exporturile de produse agroalimentare franceze spre ţările din Golful Persic s-au dublat şi reprezintă peste 1 miliard de euro, regiunea menţionată devenind a treia piaţă non-europeană pentru Franţa, după China şi Statele Unite.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play


Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.8583
Diferența 0.0001
Zi precendentă 4.8582
USD
Azi 4.1224
Diferența 0.0252
Zi precendentă 4.0972
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 22-09-2020
EUR flag1 EUR = 4.8583 RON
USD flag1 USD = 4.1224 RON
GBP flag1 GBP = 5.2937 RON
CHF flag1 CHF = 4.5057 RON
AUD flag1 AUD = 2.9961 RON
DKK flag1 DKK = 0.6529 RON
CAD flag1 CAD = 3.1173 RON
HUF flag1 HUF = 0.0134 RON
JPY flag1 JPY = 0.0396 RON
NOK flag1 NOK = 0.4479 RON
SEK flag1 SEK = 0.4670 RON
XAU flag1 XAU = 255.7976 RON
Monede Crypto
1 BTC = 43232.14RON
1 ETH = 1421.86RON
1 LTC = 179.86RON
1 XRP = 0.96RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 2.41% p.a.
ROBOR:
3 luni: 1.96%
6 luni: 2.03%
12 luni: 2.08%
EURIBOR:
3 luni: -0.5040 %
6 luni: -0.4680 %
12 luni: -0.4290 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 8891.59 -2.46%
BET-BK 1698.28 -2.65%
BET-FI 41988.96 -1.91%
BET-NG 656.24 -1.30%
BET-TR 14813.99 -2.46%
BET-XT 802.96 -2.39%
BET-XT-TR 1344.73 -2.39%
BETPlus 1331.84 -2.45%
RTL 17948.12 -4.22%
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori
Flori

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2020 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
nxt.23
YesMy