Grupul BRD a obţinut un profit net de 301 milioane lei în primul trimestru, în scădere cu 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a scăderii costului riscului pozitiv şi creşterii costurilor reglementare, conform unui comunicat al băncii postat pe Bursa de Valori Bucureşti (BVB).
"În primul trimestru al anului, BRD a înregistrat o creştere continuă a creditării pe ambele segmente, retail şi companii, şi volume mai mari de tranzacţii, îmbunătăţind în acelaşi timp performanţa operaţională. Pe viitor, vom continua să ne bazam pe franciza noastră puternică, finanţând în mod activ proiectele şi activităţile tuturor actorilor din economie şi să avem ca prioritate îmbunătăţirea experienţei clienţilor prin intensificarea inovării digitale şi continuarea eficientizării proceselor', a declarat Francois Bloch, director general al BRD Groupe Societe Generale.
Piaţa creditării din România a crescut într-un ritm puternic (+6,9% în dinamică anuală la finalul lunii februarie 2019), susţinută de ambele segmente, gospodării şi companii. Depozitele au crescut cu 7% în dinamică anuală, impulsionate în special de persoanele fizice care au beneficiat de continuarea tendinţei pozitive a venitului disponibil.
Citește și:Banca Transilvania, BRD şi Romgaz, vedetele zilei la BVB
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.