La expoziție particicipă peste 130 de furnizori din 22 de ţări cu tradiţie în domeniu îşi vor prezenta inovaţiile tehnologice, echipamentele, ingredientele, ustensilele, soluţiile şi ideile de afaceri.
Se va decide Prăjitura Anului dar și Pâinea Anului, acestea fiind teme de concurs pentru participanți. Prăjitura Anului trebuie să fie dietetică, colorată și cu gust.
20.000 de vizitatori
Organizatorii estimează un număr de 20.000 de vizitatori în acest an: antreprenori, specialişti şi furnizori din industria de profil.
"GastroPan este o sursă de inspiraţie pentru vizitatori, aceştia intrând în contact direct cu cele mai noi echipamente, ingredientele şi tehnicile de lucru care pot fi experimentate la standurile expoziţiei. Comparativ cu anii anteriori, în ofertele expozanţilor se observă o creştere a calităţii şi diversităţii produselor şi serviciilor din domeniu. Producătorii urmăresc să asigure valoarea nutriţională, gustul şi prospeţimea produselor, iar în ceea ce priveşte tehnologia, tendinţa este digitalizarea şi automatizarea producţiei, pentru a substitui deficitul de forţă de muncă. Latura comercială a acestor afaceri cunoaşte, de asemenea, o îmbunătăţire continuă, observându-se accentul mare pe care operatorii îl alocă interacţiunii directe cu consumatorii", precizează reprezentanţii Boro-Info Group, organizatorul evenimentului.
Citește și:Cerere peste aşteptări. Cârnații grănicerești, rețetă din secolul XVII, atestați tradițional
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.