Potrivit Airbus, Aerovel are în prezent peste 30 de angajați și se află pe o traiectorie bună de creștere. Compania va continua să dezvolte și să fabrice Flexrotor în Bingen, Washington, în cadrul unui ecosistem UAS existent.
"Flexrotor, ca UAS cu decolare și aterizare verticală, se încadrează în strategia noastră de extindere a ofertei noastre de UAS. Împreună cu VSR700, vom extinde și mai mult colaborarea dintre sistemele cu și fără pilot pentru a le oferi clienților noștri capacități de misiune îmbunătățite și extinse", a declarat Mathilde Royer, director de strategie și sustenabilitate la Airbus Helicopters, în comunicat.
Se spune că Flexrotor este o aeronavă VTOL fără pilot la bord cu o greutate maximă la decolare de 25 kg și a fost proiectată pentru misiuni ISTAR care durează mai mult de 12-14 ore într-o configurație operațională tipică. Acesta poate integra diferite tipuri de încărcături utile, inclusiv un sistem electro-optic și senzori avansați. Flexrotor este capabil să decoleze și să aterizeze în mod autonom de pe uscat sau de pe mare și necesită doar o suprafață de 3,7 x 3,7 metri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.