Studenții vor avea acces la primul ”automat de job-uri”

18 Martie 2019 / 08:30
Studenții vor avea la dispoziție un ”automat de job-uri”
Studenții vor avea la dispoziție un ”automat de job-uri”

Studenţii mai multor universităţi din Bucureşti vor avea posibilitatea de a interacţiona cu primul automat de recrutare pus la dispoziţie de KPMG România în cadrul noii campanii de brand de angajator - 'Open for Talent'. 

În această campanie, KPMG pune faţă în faţă candidatul şi tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenţi, începând cu jumătatea lunii martie, informează un comunicat al companiei de consultanţă fiscală. 

Automatul va fi plasat, pe rând, în interiorul mai multor universităţi din Bucureşti, dar şi în cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezentă pe parcursul acestui an. 

"Prin intermediul acestui automat, potenţialii candidaţi care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea între profilul lor şi rol. Un element de originalitate este dat de faptul că, odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaţilor o cutie personalizată care conţine o şosetă colorată, creată de un producător român; şoseta pereche urmând să fie primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunităţile de angajare existente în cadrul KPMG", se arată în comunicat. 

Citește și:Nepalezi la fast-food şi etiopience în hoteluri. Țările din care importăm masiv forță de muncă

Nouă campanie de brand de angajator cu mesajul 'Open for Talent' încurajează exprimarea individualităţii, originalităţii şi personalităţii potenţialilor angajaţi şi aduce în prim plan o dimensiune importantă a brandului KPMG: flexibilitatea. 

'Open for Talent este semnalul dat de KPMG în România oamenilor îndrăzneţi care îşi doresc să dezvolte o carieră în domenii precum: audit, consultanţă fiscală, consultanţă juridică, consultanţă în afaceri, tehnologia informaţiei. Campania aceasta este una diferită faţă de cele pe care le-am lansat până acum şi asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschişi către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili şi dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem creşte', spune Mădălina Racoviţan, Partener KPMG. 

Potrivit sursei citate, ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima, iar la locul de muncă, angajaţii pot face acest lucru atât prin intermediul abilităţilor şi pasiunilor, dar şi prin intermediul hainelor pe care le poartă. 

Citește și:Războiul pensiilor! Budăi acuză: ”Se folosesc de pensionari”

'Aşa cum spune şi sloganul campaniei noastre, 'We are Open for Talent'. Asta înseamnă că nu ne uităm la un tipar, la un 'candidat ideal', ci la candidaţi cu pasiuni, cunoştinţe şi aşteptări diverse. Căutăm potenţial, motivaţie, adaptabilitate, interes faţă de învăţarea continuă şi tehnologie. De cele mai multe ori, motivaţia compensează lipsa unor cunoştinţe acumulate în timpul facultăţii, de aceea atitudinea şi curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în faţa unor cunoştinţe specifice. Căutăm talente, 'rebeli subtili' şi încurajăm exprimarea personalităţii în rândul angajaţilor şi potenţialilor angajaţi', a precizat Alina Gheuca, Manager - People, Performance & Culture. 

KPMG este reţeaua globală de firme de servicii profesionale care furnizează servicii de audit, consultanţă fiscală şi în domeniul afacerilor, prezentă în 153 de ţări cu 207.000 de angajaţi în firmele membre din întreaga lume. 

În România şi Republica Moldova, KPMG îşi desfăşoară activitatea în cadrul celor şase birouri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Chişinău. În prezent, dispune de peste 800 de profesionişti, atât cetăţeni români, cât şi străini.

Citește și Atenționare oficială pentru românii care vor să lucreze în străinătate

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.7612
Diferența 0.0011
Ieri 4.7601
USD
Azi 4.256
Diferența -0.0195
Ieri 4.2755
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 25-05-2019
EUR flag1 EUR = 4.7612 RON
USD flag1 USD = 4.2560 RON
GBP flag1 GBP = 5.3976 RON
CHF flag1 CHF = 4.2429 RON
AUD flag1 AUD = 2.9369 RON
DKK flag1 DKK = 0.6376 RON
CAD flag1 CAD = 3.1633 RON
HUF flag1 HUF = 0.0146 RON
JPY flag1 JPY = 0.0388 RON
NOK flag1 NOK = 0.4881 RON
SEK flag1 SEK = 0.4443 RON
XAU flag1 XAU = 175.4191 RON
Monede Crypto
1 BTC = 34280.21RON
1 ETH = 1073.24RON
1 LTC = 433.26RON
1 XRP = 1.65RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 2.36% p.a.
ROBOR:
3 luni: 3.28%
6 luni: 3.39%
12 luni: 3.54%
EURIBOR:
3 luni: -0.3100%
6 luni: -0.2300%
12 luni: -0.1120%
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 8189.13 0.98%
BET-BK 1562.40 0.51%
BET-FI 35662.25 -0.18%
BET-NG 712.11 1.03%
BET-TR 12393.25 0.99%
BET-XT 742.05 0.82%
BET-XT-TR 1136.10 0.84%
BETPlus 1224.19 0.94%
RTL 17037.59 1.04%

Opinii

Este vorba de cinci kilometri
”Atunci de ce nu vorbim despre contracte în yeni”

Liviu Dragnea anunță o schimbare majoră! Ce se va întâmpla cu prețurile

Liderul PSD a anunțat, în direct la...

Isărescu spune că avalanșa de știri negative a făcut mult rău

Aurul României de la Londra. ”E bine că a fost cel puţin văzut”

Avalanşa de ştiri negative privind...

Comunicate de presa

Ghidul vinurilor alese

Se lansează ghidul al vinurilor alese

După o serie de evenimente RO-Wine de succes...

Lidl
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai
Dubai

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES

Copyright 2019 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
business.n-nxt.81