Cea mai bună mașină electrică NU ESTE Tesla

Oana Pavelescu |
Data actualizării: | Data publicării:

În ciuda faptului că a ajuns încet la revoluția electromobilității, sedanul complet electric de lux al producătorului de automobile german Mercedes-Benz, EQS, a fost clasificat de revista auto germană Auto Motor und Sport, drept „cea mai bună mașină electrică din lume”.

Așteptatul Mercedes-Benz EQS a fost dezvăluit lumii la mijlocul lunii aprilie, livrările către clienții din Europa începând în august și este chiar așteptat să ajungă și în Australia până la sfârșitul anului sau la începutul anului 2022.

EQS este modelul electric de vârf al companiei-mamă Mercedes-Benz, Daimler, iar Mercedes a oferit revistei Auto Motor und Sport un EQS pentru revizuire la sfârșitul lunii iunie.

„Inginerii au dat totul pentru ca mașina să fie cât mai confortabilă, economică și eficientă”, scrie revista. „Înseamnă asta că Tesla este bătută? Răspuns simplu este: da. Aceasta este exact direcția în care trebuie să meargă electro-mobilitatea”.

EQS este un vehicul elegant și arată ca și cum ar fi luat unele dintre elementele de design de la Tesla Model S, cu designul creat special pentru ca rezistența la vânt să fie cât mai redusă.

Interiorul modelului EQS este o deviere radicală de la standardele Mercedes-Benz, adoptând un „hiper ecran” împreună așteptatul interior de lux.

Koenigsegg experimentează combustibilul vulcanic

Nu doar Alexander Bloch de la Auto Motor und Sport a fost singurul care s-a arătat interesat de Mercedes-Benz EQS. 

Analiștii de la banca elvețiană UBS condusă de Patrick Hummel au publicat o notă cam în același timp în care Auto Motor und Sport își publica revizuirea, în care au ajuns la concluzia că EQS bate modelul Tesla S în ceea ce privește autonomia și eficiența.

Potrivit UBS, EQS se mândrește cu un consum mediu de 15,8kWh la 100 de kilometri la viteza autostrăzii germane - în jur de 130 km / h - despre care UBS spune că evidențiază „aerodinamica puternică și eficiența trenului de propulsie”.

Și, în timp ce „EQS nu atinge accelerația și viteza maximă a Tesla, gama și experiența de lux generală fac din mașină un competitor foarte puternic pentru modelul S”, concluzionează analiștii.

În ceea ce privește puterea de încărcare, Bloch a alimentat mașina la o stație de încărcare de mare viteză Ionity și a putut adăuga o autonomie de 300 de kilometri în aproximativ 15 minute, la o putere medie de încărcare de 163kW.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 5.029
Diferența -0.0030
Zi precendentă 5.032
USD
Azi 4.343
Diferența -0.0235
Zi precendentă 4.3665
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 5.0290 RON
USD flag1 USD = 4.3430 RON
GBP flag1 GBP = 5.8984 RON
CHF flag1 CHF = 5.3511 RON
AUD flag1 AUD = 2.8282 RON
DKK flag1 DKK = 0.6743 RON
CAD flag1 CAD = 3.2000 RON
HUF flag1 HUF = 0.0125 RON
JPY flag1 JPY = 0.0301 RON
NOK flag1 NOK = 0.4393 RON
SEK flag1 SEK = 0.4591 RON
XAU flag1 XAU = 476.7638 RON
Monede Crypto
1 BTC = 465761.82RON
1 ETH = 11228.48RON
1 LTC = 379.80RON
1 XRP = 9.77RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET18562.780.94%
BET-BK3498.481.21%
BET-EF1006.750.78%
BET-FI61701.861.42%
BET-NG1328.780.72%
BET-TR42774.010.93%
BET-TRN41386.610.93%
BET-XT1584.181.04%
BET-XT-TR3574.231.02%
BET-XT-TRN3467.131.02%
BETAeRO864.300.61%
BETPlus2726.340.90%
RTL41268.861.06%

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
pixel