Cea mai bună mașină electrică NU ESTE Tesla

Oana Pavelescu |
Data actualizării: | Data publicării:

În ciuda faptului că a ajuns încet la revoluția electromobilității, sedanul complet electric de lux al producătorului de automobile german Mercedes-Benz, EQS, a fost clasificat de revista auto germană Auto Motor und Sport, drept „cea mai bună mașină electrică din lume”.

Așteptatul Mercedes-Benz EQS a fost dezvăluit lumii la mijlocul lunii aprilie, livrările către clienții din Europa începând în august și este chiar așteptat să ajungă și în Australia până la sfârșitul anului sau la începutul anului 2022.

EQS este modelul electric de vârf al companiei-mamă Mercedes-Benz, Daimler, iar Mercedes a oferit revistei Auto Motor und Sport un EQS pentru revizuire la sfârșitul lunii iunie.

„Inginerii au dat totul pentru ca mașina să fie cât mai confortabilă, economică și eficientă”, scrie revista. „Înseamnă asta că Tesla este bătută? Răspuns simplu este: da. Aceasta este exact direcția în care trebuie să meargă electro-mobilitatea”.

EQS este un vehicul elegant și arată ca și cum ar fi luat unele dintre elementele de design de la Tesla Model S, cu designul creat special pentru ca rezistența la vânt să fie cât mai redusă.

Interiorul modelului EQS este o deviere radicală de la standardele Mercedes-Benz, adoptând un „hiper ecran” împreună așteptatul interior de lux.

Koenigsegg experimentează combustibilul vulcanic

Nu doar Alexander Bloch de la Auto Motor und Sport a fost singurul care s-a arătat interesat de Mercedes-Benz EQS. 

Analiștii de la banca elvețiană UBS condusă de Patrick Hummel au publicat o notă cam în același timp în care Auto Motor und Sport își publica revizuirea, în care au ajuns la concluzia că EQS bate modelul Tesla S în ceea ce privește autonomia și eficiența.

Potrivit UBS, EQS se mândrește cu un consum mediu de 15,8kWh la 100 de kilometri la viteza autostrăzii germane - în jur de 130 km / h - despre care UBS spune că evidențiază „aerodinamica puternică și eficiența trenului de propulsie”.

Și, în timp ce „EQS nu atinge accelerația și viteza maximă a Tesla, gama și experiența de lux generală fac din mașină un competitor foarte puternic pentru modelul S”, concluzionează analiștii.

În ceea ce privește puterea de încărcare, Bloch a alimentat mașina la o stație de încărcare de mare viteză Ionity și a putut adăuga o autonomie de 300 de kilometri în aproximativ 15 minute, la o putere medie de încărcare de 163kW.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 5.067
Diferența 0.0000
Zi precendentă 5.067
USD
Azi 4.2778
Diferența 0.0000
Zi precendentă 4.2778
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 5.0670 RON
USD flag1 USD = 4.2778 RON
GBP flag1 GBP = 5.8389 RON
CHF flag1 CHF = 5.4387 RON
AUD flag1 AUD = 2.8544 RON
DKK flag1 DKK = 0.6788 RON
CAD flag1 CAD = 3.1107 RON
HUF flag1 HUF = 0.0130 RON
JPY flag1 JPY = 0.0292 RON
NOK flag1 NOK = 0.4358 RON
SEK flag1 SEK = 0.4624 RON
XAU flag1 XAU = 504.5467 RON
Monede Crypto
1 BTC = 494812.61RON
1 ETH = 19266.66RON
1 LTC = 489.89RON
1 XRP = 12.90RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET20869.290.84%
BET-BK4033.790.61%
BET-EF1130.100.94%
BET-FI73717.84-0.30%
BET-NG1521.391.16%
BET-TR48429.500.84%
BET-TRN46824.810.84%
BET-XT1788.110.71%
BET-XT-TR4062.720.71%
BET-XT-TRN3938.160.71%
BETAeRO952.820.16%
BETPlus3056.660.81%
RTL46694.450.85%

Opinii

Portul Constanța / Foto: kepass / Pixabay
Analistul economic Adrian Negrescu / FOTO: Facebook

Negrescu: TVA-ul ne „sângerează” bugetul, taxarea inversă e soluția

Adrian Negrescu: Extinderea taxării inverse, o...

Cristian Popa, BNR

Cele trei sectoarele unde România nu găsește oameni. Avertisment din partea BNR

BNR: România are un deficit de forță de muncă...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
pixel