Google luptă să-și recâștige credibilitatea vânând publicitatea politică

DCBusiness Team / 14 Martie 2019 / 09:38
Google SpotLight se inchide
Google SpotLight se inchide

Google a retras 2,3 miliarde de anunţuri publicitare contrare regulilor sale în 2018, adică şase milioane de ”anunţuri publicitare rău intenţionate” pe zi, acordând o atenţie specială publicităţii politice, într-un context în care încrederea în giganţii din lumea digitală este în scădere, conform unor statistici publicat joi de companie, relatează AFP.

 "Încrederea este fundamentală pentru a construi un ecosistem sănătos, iar noi ştim că încrederea faţă de publicitate, în lume, este probabil la cel mai scăzut nivel", a recunoscut Mark Howe, responsabil în cadrul Google de industria publicităţii online în Europa, într-o conferinţă de presă.

În 2017, gigantul american a retras 3,2 miliarde de anunţuri care încălcau principiile sale (contrafacere, conţinuturi necorespunzătoare sau periculoase etc.), cu 28% mai mult decât în 2018.

Anul trecut, "am depus un efort concertat pentru a-i combate pe 'actorii rău intenţionaţi' care sunt la originea numeroaselor anunţuri publicitare rău intenţionate, şi nu doar anunţurile publicitare în sine", a precizat Scott Spencer, director de publicitate la Google, într-un comunicat postat online. "Inteligenţa artificială face cea mai mare parte din treabă. Ea este capabilă să identifice tendinţele şi să aplice modele la scară mare, în timp ce echipele umane definesc parametrii şi examinează nuanţele", a explicat Mark Howe.

Citește și: Amendă uriașă pentru Google. A încălcat Regulamentul GDPR

Aproape un milion de conturi rău intenţionate au fost astfel identificate şi închise, un număr dublu faţă de 2017.

"Primim întrebări din toate părţile, de la utilizatori interesaţi de 'fake news' la clienţi care vor să se asigure că cei care le vor publicitatea sunt persoane reale", şi nu roboţi, a mai spus Mark Howe.

Giganţi ai internetului precum Google sau Facebook au luat măsuri pentru înăsprirea condiţiilor de utilizare, ca reacţie la creşterea gradului de conştientizare la nivel mondial asupra riscurilor de manipulare în alegeri prin campanii ţintite în mediul online.

În 2018, Google a introdus măsuri privind anunţurile electorale din SUA, pentru alegerile de la mijloc de mandat. Aproape 143.000 de anunţuri publicitare politice au fost verificate, iar compania a publicat un raport asupra finanţării acestor anunţuri.

Sunt prevăzute măsuri similare pentru alegerile europene şi pentru cele din India în 2019.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play


Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.8745
Diferența 0.0020
Zi precendentă 4.8725
USD
Azi 4.0209
Diferența 0.0364
Zi precendentă 3.9845
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 27-02-2021
EUR flag1 EUR = 4.8745 RON
USD flag1 USD = 4.0209 RON
GBP flag1 GBP = 5.5894 RON
CHF flag1 CHF = 4.4406 RON
AUD flag1 AUD = 3.1327 RON
DKK flag1 DKK = 0.6555 RON
CAD flag1 CAD = 3.1817 RON
HUF flag1 HUF = 0.0135 RON
JPY flag1 JPY = 0.0378 RON
NOK flag1 NOK = 0.4704 RON
SEK flag1 SEK = 0.4818 RON
XAU flag1 XAU = 228.2335 RON
Monede Crypto
1 BTC = 189668.27RON
1 ETH = 5981.21RON
1 LTC = 702.97RON
1 XRP = 1.76RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 1.88% p.a.
ROBOR:
3 luni: 1.59%
6 luni: 1.64%
12 luni: 1.74%
EURIBOR:
3 luni: -0.5380 %
6 luni: -0.5180 %
12 luni: -0.4970 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 10322.04 -0.18%
BET-BK 1946.63 -0.32%
BET-FI 44535.08 -0.35%
BET-NG 757.29 0.15%
BET-TR 17378.47 -0.18%
BET-XT 916.17 -0.17%
BET-XT-TR 1549.86 -0.16%
BETPlus 1541.08 -0.18%
RTL 21552.15 -0.57%
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară
Primăvară

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2021 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy