Google elimină zilnic 6 milioane de reclame

14 Martie 2019 / 16:31
Google a eliminat 734.000 de editori şi dezvoltatori de aplicaţii din reţeaua de publicitate
Google a eliminat 734.000 de editori şi dezvoltatori de aplicaţii din reţeaua de publicitate

Pentru Google, asigurarea unui mediu sănătos și sustenabil al publicității digitale este o miză crucială, aflată în centrul eforturilor sale de aproape 20 de ani. În fiecare moment, Google investește resurse umane și de tehnologie pentru protejarea indivizilor, agențiilor de publicitate și editorilor care contribuie la crearea unui internet util. Google prezintă date despre cele mai importante acțiuni derulate în anul 2018 pentru a menținerea unui mediu online sigur, se spune într-un comunicat trimis redacției DCBusiness.

2,3 miliarde de reclame dăunătoare eliminate

În 2018, Google a eliminat 2,3 miliarde de reclame care încălcau politici noi sau vechi care guvernează publicitatea online, în medie mai mult de 6 milioane de reclame în fiecare zi. În total, anul trecut Google a introdus 31 de noi politici pentru publicitate. Alături de protejarea utilizatorilor împotriva reclamelor înșelătoare și abuzive, eforturile Google s-au concentrat pentru a oferi agențiilor de publicitate un mod facil de a verifica dacă reclamele lor respectă politicile de publicitate. Similar cu Centrul de politici AdSense, în luna aprilie Google va lansa un nou manager de politici în Google Ads, unde vor fi oferite exemple de greșeli de nerespectare a politicilor pentru a sprijini agențiile de publicitate bine intenționate și a ușura crearea și lansarea de campanii conforme.

O altă țintă în 2018 au fost entitățile din spatele reclamelor dăunătoare, urmărind eliminarea cauzei. Folosind tehnologie „machine learning”, au fost identificate aproape un milion de conturi ale unor „advertiseri” rău intenționați, de două ori mai mult ca în 2017.

Anul trecut, Google a eliminat 734.000 de editori și dezvoltatori de aplicații din rețeaua de publicitate, și a exclus complet reclamele din 1,5 milioane de aplicații. Utilizând o tehnologie introdusă în 2017 și perfecționată constant, în 2018 au fost luate măsuri la un nivel mai detaliat, fiind eliminate reclamele de pe 28 de milioane de pagini (nu întregul site) care au încălcat politicile dedicate editorilor.

Pentru un conținut de calitate

Fenomenul „fake news” și îngrijorările legate de reclamele electorale sunt preocupări de prim plan în lumea publicității online. Google a lansat anul trecut un nou set de reguli pentru alegerile din Statele Unite, fiind verificate aproape 143.000 de reclame în SUA. Anul acesta, Google lansează instrumente similare înaintea alegerilor pentru Parlamentul European.

O altă zonă de acțiune a fost dezinformarea, pentru care Google aplică diferite politice pentru a se asigura că reclamele susțin editorii bine intenționați, de calitate. În 2018 au fost retrase reclamele de pe 1,2 milioane de pagini, din peste 22.000 de aplicații și 15.000 de site-uri din întreaga rețea de publicitate a Google, care aveau conținut înșelător, instigator la ură sau de slabă calitate. Mai mult, au fost excluse reclamele din aproape 74.000 de pagini care au încălcat politicile referitoare la conținut periculos și jignitor, și au fost eliminate 190.000 de reclame care nu respectau aceste reguli.

Google va continua să apeleze toate aceste probleme, pe măsură ce noi metode de înșelătorie și „actori” rău-intenționați își vor face apariția în peisajul online. În 2019, protejarea utilizatorilor și asigurarea unui mediu sigur pentru publicitatea online vor continua să fie prioritate în acțiunile Google.

Acțiunile Google de curățenie a publicității online în 2018, în cifre

  • 31 de noi politici introduse pentru publicitatea online

  • 2,3 miliarde de reclame eliminate, mai mult de 6 milioane de reclame dăunătoare eliminate zilnic

  • 58,8 milioane de reclame de tip phishing blocate (înainte de a fi afișate)

  • Aproape 1 milion de conturi închise ale unor „advertiseri” rău intenționați

  • 734.000 de editori și dezvoltatori de aplicații eliminați din rețeaua de publicitate Google

  • Aproape 1,5 milioane de aplicații din care au fost eliminate reclamele complet

  • 28 milioane de pagini de pe care au fost eliminate reclamele pentru încălcarea politicilor privind editorii

  • 1,2 milioane de pagini, peste 22.000 de aplicații și aproape 15.000 de site-uri din rețeaua de publicitate Google de pe care au fost retrase reclamele pentru că aveau conținut înșelător, instigator la ură sau de slabă calitate

  • 74.000 de pagini de pe care au fost eliminate reclamele și 190.000 de reclame retrase pentru încălcarea politicilor referitoare la conținut periculos și jignitor

Despre Alphabet Inc.

Larry Page și Sergey Brin au fondat Google în 1998. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajați la nivel global, oferind o gamă largă de produse și platforme populare precum Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome și YouTube. În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google. Puteți citi mai multe despre misiunea Alphabet aici.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.7525
Diferența -0.0044
Ieri 4.7569
USD
Azi 4.1872
Diferența -0.0159
Ieri 4.2031
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 18-03-2019
EUR flag1 EUR = 4.7525 RON
USD flag1 USD = 4.1872 RON
GBP flag1 GBP = 5.5474 RON
CHF flag1 CHF = 4.1854 RON
AUD flag1 AUD = 2.9732 RON
DKK flag1 DKK = 0.6368 RON
CAD flag1 CAD = 3.1420 RON
HUF flag1 HUF = 0.0151 RON
JPY flag1 JPY = 0.0376 RON
NOK flag1 NOK = 0.4912 RON
SEK flag1 SEK = 0.4542 RON
XAU flag1 XAU = 175.7082 RON
Monede Crypto
1 BTC = 16695.96RON
1 ETH = 580.18RON
1 LTC = 250.23RON
1 XRP = 1.33RON
Indicatori financiari
ROBOR:
3 luni:
3.10%
6 luni:
3.30%
12 luni:
3.49%
EURIBOR:
3 luni: -0.3080%
6 luni: -0.2320%
12 luni: -0.1080%
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 7883.39 0.27%
BET-BK 1540.69 0.24%
BET-FI 35764.84 0.07%
BET-NG 667.18 0.52%
BET-TR 11625.19 0.27%
BET-XT 723.51 0.25%
BET-XT-TR 1080.83 0.25%
BETPlus 1177.59 0.23%
RTL 16421.78 0.30%

Opinii

China se confruntă cu mari dificultăți
Dificil de schimbat mentalitatea celor care lucrează la stat
Să nu fie deranjat!

Directorul de la CFR, lăsat să se odihnească!

Bugetul alocat pentru întreţinerea...

Comunicate de presa

Politehnica Bucuresti

Meditații gratuite la Universitatea POLITEHNICA

Peste 200 de ore de meditații...

Gothaer rămâne pe piața românească a asigurărilor

Gothaer s-a răzgândit. Nu mai pleacă din România

Compania de asigurări Gothaer anunță că...

Alger
Alger
Ruinele romane din Tipaza, Algeria
Ruinele romane din Tipaza, Algeria
Picturi rupestre in Tassili, Sahara, Algeria
Picturi rupestre in Tassili, Sahara, Algeria
Tassili, Sahara, Algeria
Tassili, Sahara, Algeria
Cartierul Cazbah, Alger, Algeria
Cartierul Cazbah, Alger, Algeria
Tassili, Sahara, Alger
Tassili, Sahara, Alger
Poșta centrală din Alger, Algeria
Poșta centrală din Alger, Algeria
Cartierul Cazbah, Alger, Algeria
Cartierul Cazbah, Alger, Algeria
Cartierul Cazbah, Alger, Algeria
Cartierul Cazbah, Alger, Algeria
Touareg, Sahara, Algeria
Touareg, Sahara, Algeria
Algeria
Algeria
Algerience stau la taifas, Alger, Algeria
Algerience stau la taifas, Alger, Algeria

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES

Copyright 2019 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
business.n-nxt.26