Maguay a realizat aplicația de 1,422 milioane lei ( peste 305.000 euro), contractul fiind semnat în acest sens la sfârşitul lunii decembrie 2018.
Monitorul Prețurilor este varianta extinsă a unui instrument similar lansat de Consiliul Concurenței la sfârşitul anului 2016, dar compara în plus preţurile pentru carburanţii auto.
”Instituţia apreciază că dezvoltarea acestui sistem de monitorizare a preţurilor va conduce la transparentizarea pieţei pentru consumatori, permiţându-le să se informeze cu privire la preţurile practicate de către principalii distribuitori cu amănuntul a produselor alimentare, respectiv de principalele reţele de distribuţie a carburanţilor auto, astfel încât aceştia să poată alege produsele (carburanţii auto şi alimente) cu cel mai bun raport preţ-calitate”, a comunicat Consiliul Concurenței.
Platforma web şi aplicaţiile mobile vor oferi multiple facilităţi de căutare, sortare şi filtrare a datelor, în completarea instrumentului pe care Consiliul Concurenţei l-a lansat în 2016.
Citește și: Kaufland Card. Primiți promoții personalizate direct pe telefon