UNICEF a lansat o campanie globală de susținere a vaccinării

DCBusiness Team |
Data publicării:
UNICEF a lansat campania de promovare a vaccinării
UNICEF a lansat campania de promovare a vaccinării

În contextul epidemiilor de boli prevenibile prin vaccinare, campania UNICEF utilizează rețelele de socializare pentru a arăta că majoritatea părinților au încredere că vaccinurile protejează copiii.

UNICEF a lansat miercuri, 24 aprilie 2019, o nouă campanie internațională pentru a evidenția, în rândul părinților și al publicului larg utilizator de rețele de socializare, eficiența și siguranța vaccinurilor.

Campania #VaccinesWork (#VaccinurileFuncționează) face parte din Săptămâna Mondială a Imunizării marcată în perioada 24-30 aprilie pentru a răspândi mesajul că împreună, comunitățile, inclusiv părinții, pot proteja toți copiii prin vaccinare.

Hastagul #VaccinesWork a fost folosit de-a lungul timpului pentru a-i reuni în mediul online pe susținătorii imunizării. În acest an, UNICEF în parteneriat cu Bill & Melinda Gates Foundation (Fundația Bill & Melinda Gates), Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și Gavi, the Vaccine Alliance (Gavi, Alianța pentru Vaccinuri) întreprind demersuri pentru a crește rata imunizării. În luna aprilie Fundația Bill & Melinda Gates va dona câte 1 dolar pentru UNICEF pentru fiecare Like sau Share a postărilor care conțin hashtagul #VaccinesWork, până la 1 milion de dolari, pentru a se asigura că toți copiii pot beneficia de vaccinurile care le pot salva viața.

Vaccinurile salvează până la 3 milioane de vieți anual, protejând copiii de boli potențial mortale, foarte contagioase, precum rujeola, pneumonia, holera și difteria. Datorită vaccinurilor, numărul persoanelor care au decedat din cauza rujeolei între anii 2000 și 2017 a scazut, iar poliomielita este pe cale de a fi eradicată. Vaccinurile reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente medicale inventate vreodată din punct de vedere al costurilor. Luând în considerare valoarea economică și socială mai largă a prevenirii decesului și a dizabilităților, fiecare 1 dolar cheltuit în scopul imunizării copiilor aduce un profit de până la 44 de dolari.

“Ne dorim ca #VaccinesWork să devină o campanie virală”, a spus Robin Nandy, Responsabilul de Imunizare al UNICEF. “Vaccinurile sunt sigure și salvează vieți. Această campanie este o șansă de a arăta lumii că rețelele de socializare pot reprezenta o forță majoră pentru schimbare, oferindu-le părinților informații de încredere privind vaccinurile.”

Campania face parte dintr-o serie de evenimente internaționale desfășurate pe parcursul unei săptămâni cu tema Protejați împreună: Vaccinurile funcționează, care îi pune în valoare pe Eroii Vaccinurilor – de la părinți și membri ai comunității până la personalul medical și persoanele inovatoare.

“Mai mulți copii ca oricând beneficiază astăzi de vaccinuri,” a spus Violaine Mitchell, Director Interimar al Vaccine Delivery din cadrul Fundației Bill & Melinda Gates. “Ne bucurăm că avem șansa de a colabora cu UNICEF și cu toți partenerii internaționali și naționali din întreaga lume, care lucrează neîncetat pentru a se asigura că toți copiii, în special cei din țările cele mai sărace ale lumii, pot fi protejați împotriva bolilor infecțioase mortale.”

În 2017, aproximativ 1.5 milioane de copii au murit din cauza unor boli prevenibile prin vaccinare. Deși, adesea, acest lucru se datorează lipsei de acces la vaccinuri, în unele țări, familiile amână sau refuză vaccinarea copiilor lor pentru că, fie nu au acces la informații legate de vaccinuri, fie sunt sceptici. Această situație a dus la izbucnirea mai multor epidemii, inclusiv la creșterea alarmantă a cazurilor de rujeolă, în special în țările cu venituri mai mari. Neîncrederea privind vaccinurile manifestată pe platformele digitale și de socializare reprezintă unul dintre factorii care au dus la dezvoltarea acestei tendințe.

De aceea, piesa centrală a campaniei UNICEF, este un film animat de 60 de secunde numit “Dangers,” (Pericole) care, împreună cu animații pentru postări și postere în mediul online, se bazează pe ideea că, prin natura lor, copiii sunt temerari și se pun mereu în pericol. Disponibil printre altele în arabă, chineză, filipineză, franceză, hindi, română, rusă și spaniolă, videoclipul arată că, deși părinții nu pot preveni toate pericolele peste care dau copiii, vaccinarea îi poate ocroti  de cele care ajung în organismul lor.

În plus, experții UNICEF vor răspunde la întrebări despre vaccinare, inclusiv despre cum funcționează vaccinurile, despre cum sunt testate, de ce trebuie vaccinați copiii, precum și despre riscurile nevaccinării la timp a acestora.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9759
Diferența 0.0001
Zi precendentă 4.9758
USD
Azi 4.6361
Diferența -0.0077
Zi precendentă 4.6438
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 01-05-2024
EUR flag1 EUR = 4.9759 RON
USD flag1 USD = 4.6361 RON
GBP flag1 GBP = 5.8194 RON
CHF flag1 CHF = 5.0891 RON
AUD flag1 AUD = 3.0287 RON
DKK flag1 DKK = 0.6672 RON
CAD flag1 CAD = 3.3885 RON
HUF flag1 HUF = 0.0127 RON
JPY flag1 JPY = 0.0296 RON
NOK flag1 NOK = 0.4212 RON
SEK flag1 SEK = 0.4230 RON
XAU flag1 XAU = 345.2064 RON
Monede Crypto
1 BTC = 279049.41RON
1 ETH = 13918.87RON
1 LTC = 367.46RON
1 XRP = 2.32RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.90% p.a.
ROBOR:
3 luni: 6.05%
6 luni: 6.07%
12 luni: 6.07%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 17060.94 -0.35%
BET-BK 3137.70 -0.03%
BET-FI 60331.28 0.10%
BET-NG 1223.09 -0.09%
BET-TR 35399.37 -0.35%
BET-TRN 34583.46 -0.35%
BET-XT 1453.84 -0.25%
BET-XT-TR 2982.66 -0.25%
BET-XT-TRN 2918.79 -0.25%
BETAeRO 1051.13 -0.84%
BETPlus 2519.24 -0.35%
RTL 37445.35 -0.36%

Comunicate de presa

Se iau la puricat documente / FOTO: Freepik

Cum se face schimbarea sediului social al unei firme în România

Sediul social al unei societăți reprezintă un...

Foto: Pexels.com

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel