”Am văzut titluri, tensiuni în coaliție, ziariștii m-au întrebat cum merg negocierile, fumul alb. Și noi de la ALDE și cei de la PSD am urmărit același obiectiv. Nu au fost negocieri, ci discuții. Obiectivul a fost realizarea unui buget axat pe investiții. Ceilalți colegi de la PSD au vrut același lucru. Scopul, printre altele, e asigurarea coeziunii, să manifestăm solidaritate către regiunile mai puțin dezvoltate. Moldova să spunem că este regiunea unde trebuie făcute mai multe investiții în infrastructură. Pe Moldova, partea de autostrăzi, avem Târgu-Neamț - Târgu Mureș, Ploiești - Suceava, studiu de fezabilitate și proiect tehnic, centura Bacăului, este prevăzut proiectul pentru tronsonul Târgu-Neamț - Iași. Botoșani - Târgu Frumos este deja proiectarea pentru execuție pentru 2019. Bârlad, Vaslui, Iași, Suceava, șoselele de centură. Calea de ferat rapidă București - Iași. Sunt bugetate, eu aș vrea să înceapă mâine și să se termine la sfârșitul anului, dar nu se pot sări niște etape” a precizat Călin Popescu Tăriceanu, care a vorbit și despre proiectele din celelalte zone ale țării.
Citește și Banii pentru Autostrada Unirii. Ce spune Ministerul Transporturilor
”Anul acesta CNAIR s-au angajat că vor finaliza Lujoj - Deva, Sebeș - Turda, culoarul 4 din Autostrada Transilvania, Sibiu-Făgăraș, 73 de kilometri, finalizare în 2020 (...) Cu o urmărire atentă a acestor proiecte vom putea avea la sfârșitul anului un număr record de kilometri” a mai spus președintele Senatului.