Chicco România mută magazinele stradale în mall-uri

DCBusiness Team / 27 noi 2018 / 13:47

Chicco România a deschis un nou magazin în București, într-un centru comercial, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în mall-uri. Magazinul e deschis de la finalul lunii noiembrie, în București Mall, în urma unei investiții de 120 mii de euro.

Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlinește 60 de ani de la înființare. Rețeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în mall-uri, în Timișoara (Iulius Mall), deschis în martie, și București, în noiembrie, precum și unul online (www.chicco.ro). Pentru 2018, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017.

Magazinul din București Mall, cu o suprafață de 145 metri pătrați, găzduiește colecția de toamnă-iarnă 2018, jucării, accesorii și produse pentru îngrijirea copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani.
Conceptul este aliniat cu cel al magazinelor Chicco din întreaga lume, în conformitate cu “brand book-ul” italian.

Cele mai cumpărate produse

În 2018, cele mai cumpărate produse au fost cărucioarele sport si cele duo (cărucior și landou), hăinuțele și încălțămintea și o gamă nouă de biberoane, Natural Feeling. Prima achiziție este cea mai importantă pentru părinții aflați în așteptarea unui copil, astfel încât un bon mediu ajunge până la 3.500 de lei, acesta conținând produse precum cărucior, pătuț, hăinuțe, dar și alte accesorii și cosmetice pentru bebeluși.

Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un cărucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro). În ultimii 2 ani, o creștere importantă au avut categoriile haine (peste 20%) si încălțăminte pentru copii (peste 30%).

Apărut în 1958, bradul Chicco distribuie în prezent o gamă completă de produse, fiind unica marcă multi-specializată care satisface toate nevoile copiilor și părinților în peste 120 de țări din întreaga lume. Anul acesta s-au împlinit 60 de ani de când a Chicco a luat naștere, brandul fiind recunoscut ca lider de piață pe segmentul produse de puericultură. În România, Chicco este prezent de 22 de ani, fiind la rândul său lider în categoria accesoriilor pentru copii (cărucioare, scaune de masă, pătuțuri).

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9262
Diferența -0.0004
Zi precendentă 4.9266
USD
Azi 4.08
Diferența -0.0081
Zi precendentă 4.0881
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 07-05-2021
EUR flag1 EUR = 4.9262 RON
USD flag1 USD = 4.0800 RON
GBP flag1 GBP = 5.6770 RON
CHF flag1 CHF = 4.4941 RON
AUD flag1 AUD = 3.1708 RON
DKK flag1 DKK = 0.6625 RON
CAD flag1 CAD = 3.3476 RON
HUF flag1 HUF = 0.0137 RON
JPY flag1 JPY = 0.0374 RON
NOK flag1 NOK = 0.4911 RON
SEK flag1 SEK = 0.4854 RON
XAU flag1 XAU = 238.7720 RON
Monede Crypto
1 BTC = 234264.01RON
1 ETH = 14400.40RON
1 LTC = 1455.58RON
1 XRP = 6.67RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 1.67% p.a.
ROBOR:
3 luni: 1.59%
6 luni: 1.68%
12 luni: 1.75%
EURIBOR:
3 luni: -0.5320 %
6 luni: -0.5130 %
12 luni: -0.4830 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 10322.04 -0.18%
BET-BK 1946.63 -0.32%
BET-FI 44535.08 -0.35%
BET-NG 757.29 0.15%
BET-TR 17378.47 -0.18%
BET-XT 916.17 -0.17%
BET-XT-TR 1549.86 -0.16%
BETPlus 1541.08 -0.18%
RTL 21552.15 -0.57%
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele
Umbrele

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2021 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy