Navele vor avea o capacitate de 170.400 de metri cubi fiecare. Contractul este în valoare de 4,57 trilioane de woni (3,44 miliarde de dolari). SHI urmează să le livreze până în octombrie 2028.
Compania a precizat că această comandă este mai mare decât cea mai mare comandă anterioară, care a fost pentru 16 containere cu propulsie pe bază de metanol, în valoare de 3,95 trilioane de woni (3 miliarde de dolari).
Un oficial al companiei a declarat că această comandă mare va da SHI un nou impuls către profitabilitate. În acest an, comenzile au ajuns la 17 nave, în valoare de 3,7 miliarde de dolari, în puțin peste o lună. În tot anul 2023, comenzile au ajuns la 8,3 miliarde de dolari.
SHI nu a menționat numele armatorului care a comandat cele 15 nave de transport LNG. Există speculații că este vorba de QatarEnergy (QE), care se află în plin proces de extindere a capacității sale de export.
Compania qatareză a atribuit un contract pentru 17 nave de transport GNL către HD Hyundai Heavy Industries, în valoare de 3,8 miliarde de dolari, în septembrie 2023.
SHI a obținut, de asemenea, un acord preliminar pentru un vas plutitor de GNL (FLNG) în ianuarie de la o companie nord-americană.
Presupunând că proiectul Cedar LNG din Canada ajunge la decizia finală de investiție (FID), SHI ar urma să livreze nava în 2028. Compania canadiană a declarat că își propune să atingă acest obstacol până la sfârșitul primului trimestru.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.