Scandal monstru! CFR Infrastructură acuză CFR Călători că minte şi prezintă şi imaginile, după cazul trenului căruia i-a picat o uşă

Mihai Ciobanu |
Data publicării:

Scandal monstru între două companii de stat: CFR Infrastructură şi CFR Călători.

DEZMINȚIRE OFICIALĂ A CFR SA în contextul acuzațiilor false ale CFR CĂLĂTORI la adresa personalului feroviar al companiei noastre, în cazul trenului IR 1836 care a rămas fără ușă la ultimul vagon:

"Referitor la acuzațiile operatorului național de transport feroviar de călători CFR CĂLĂTORI, care marți 08.08.2023 a învinovățit pe nedrept și în mod public că '…la ieșire din stația Bărăbanț, un utilaj feroviar care se afla și lucra la infrastructura feroviară a intrat în gabaritul de trecere agățând și smulgând ușa de acces a ultimului vagon din compunerea trenului IR 1836 Cluj Napoca - București Nord, care circulă pe linia alăturată', facem următoarele PRECIZĂRI:

1. Drezina pantograf care desfășura lucrări la linia de contact se afla într-adevăr la ieșire din stația Bărăbanț, doar că ușa vagonului din compunerea trenului IR 1836 a căzut 'SINGURĂ' pe liniile CF, fără ajutorul niciunui utilaj, în momentul intrării trenului în stația Bărăbanț, dovada fiind filmarea oficială de pe camerele de luat vederi din stație, care au surprins exact momentul în care ușa se desprinde și cade direct pe linii, fără a fi smulsă de vreun utilaj feroviar!!!

2. Chiar operatorul național, conform comunicatului oficial referitor la acest incident, menționează faptul că “ușa de acces este culisantă cu acționare digiatală, iar deschiderea acesteia este posibilă numai pe timpul staționării trenului”! Ne întrebăm retoric, cum putea un utilaj feroviar să smulgă ușa vagonului, care este culisantă și se deschide doar în timpul staționării, dacă trenul IR era deja în mișcare '…la ieșire din stația Bărăbanț…'?!

3. Deși CFR Călători a acuzat oficial că '…un utilaj feroviar care se afla și lucra la infrastructura feroviară a intrat în gabaritul de trecere', în raportul de eveniment chiar mecanicul trenului a subliniat faptul că '…la trecerea prin stația Bărăbanț erau lucrărtori și utilaje, am dat semnal de ATENȚIE, conform reglementărilor în vigoare. Acestea nu se aflau în gabaritul de trecere, ci pe liniile învecinate….'.

Astfel, în contextul celor sus-menționate, nu mai puțin a imaginilor care rezolvă misterul “ușii smulse”, considerăm tendențioasă și neprofesională acțiunea de imagine a operatorului național, care s-a grăbit să se disculpe de problemele din ograda proprie, aducând pe nedrept acuzații nefondate personalului feroviar al CFR SA! CFR Infrastructura - imagini cu ușa vagonului care se desprinde singură, fără a fi smulsă de vreun utilaj feroviar, și cade pe linii, la intrarea treului IR 1836 în stația Baărăbanț, nu la ieșire din stație!", transmite CFR Infrastructură.

 

Filmarea poate fi urmărită aici.

 

Ce anunţase CFR Călători

 

Uşa de acces a ultimului vagon din compunerea trenului IR 1836 Cluj Napoca - Bucureşti Nord a fost smulsă marţi, la ieşire din staţia Bărăbanţ, de un utilaj feroviar care lucra la infrastructura feroviară pe linia alăturată, a anunţat marţi CFR Călători.

"Astăzi, 8 august 2023, la ieşire din staţia Bărăbanţ, un utilaj feroviar care se afla şi lucra la infrastructura feroviară a intrat în gabaritul de trecere agăţând şi smulgând uşa de acces a ultimului vagon din compunerea trenului IR 1836 Cluj Napoca - Bucureşti Nord, care circulă pe linia alăturată. Menţionăm că uşa de acces este culisantă cu acţionare digitală, iar deschiderea acesteia este posibilă numai pe timpul staţionării trenului", se precizează în comunicat.

Conform sursei citate, şeful de tren se află în vagonul în cauză şi asigură siguranţa pasagerilor pentru evitarea eventualelor probleme. Demersurile de constatare a incidentului s-au realizat în staţia Vinţu de Jos de unde trenul a plecat cu o întârziere de 79 de minute, urmând ca vagonul să fie înlocuit în staţia Simeria.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9725
Diferența 0.0023
Zi precendentă 4.9702
USD
Azi 4.5419
Diferența 0.0050
Zi precendentă 4.5369
Schimb
in
Curs valutar | Actualizat la 29-11-2023
EUR flag1 EUR = 4.9726 RON
USD flag1 USD = 4.5313 RON
GBP flag1 GBP = 5.7463 RON
CHF flag1 CHF = 5.1634 RON
AUD flag1 AUD = 3.0003 RON
DKK flag1 DKK = 0.6669 RON
CAD flag1 CAD = 3.3338 RON
HUF flag1 HUF = 0.0132 RON
JPY flag1 JPY = 0.0307 RON
NOK flag1 NOK = 0.4252 RON
SEK flag1 SEK = 0.4374 RON
XAU flag1 XAU = 296.8710 RON
Monede Crypto
1 BTC = 172849.97RON
1 ETH = 9310.33RON
1 LTC = 316.42RON
1 XRP = 2.77RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.96% p.a.
ROBOR:
3 luni: 6.25%
6 luni: 6.31%
12 luni: 6.39%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
Indice Ultima valoare Variatie
BET 14802.24 0.78%
BET-BK 2769.75 0.42%
BET-FI 58099.82 -0.29%
BET-NG 1083.12 0.91%
BET-TR 30561.18 0.78%
BET-TRN 29869.10 0.78%
BET-XT 1275.85 0.68%
BET-XT-TR 2604.40 0.68%
BET-XT-TRN 2549.67 0.68%
BETAeRO 945.32 -0.32%
BETPlus 2196.73 0.71%
RTL 32900.51 0.46%

Opinii

Valentin Lazea / Foto: Agerpres
Forumul Țărilor Arabe și Musulmane / Foto: OIC

The Economist: Multe guverne arabe vor ca Hamas să dispară

Multe guverme arabe vor ca Hamas să dispară...

Xi Jinping și Joe Biden

De ce SUA ar trebui să se teamă de China

Joe Biden se va întâlni cu Xi Jinping la San...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2023 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1