Donald Trump își arată pragmatismul și în campaniile publicitare de pe Facebook

DCBusiness Team |
Data publicării:
Președintele SUA, Donald Trump
Președintele SUA, Donald Trump

Donald Trump a cheltuit, doar în două  săptămâni din septembrie,  110.000 de dolari americani pe anunțuri publicitare postate pe Facebook. Deși nu este cea mai mare sumă de bani investită de un politician american în campanii pe Facebook, cea a liderului republican s-a dovedit a fi cea mai prolifică, arată un studiu.

Donald Trump nu candidează la alegerile generale de anul acesta din SUA, de pe 6 Noiembrie. Cu toate acestea, judecând după numărul de anunțuri publicitare postate pe Facebook, campania actualului președinte al Statelor Unite este cea mai prolifică, arată un studiu realizat de Universitatea din New York.

În perioada 9 – 22 Septembrie, echipa de campanie a lui Donald Trump a postat aproximativ 9880 de anunțuri pe Facebook, cu un număr total de 7 milioane de afișări, pentru care a plătit 110.000 de dolari americani.

În contra-partidă, democratul Beto O’Rourke, cel care a plătit cea mai mare sumă din campania electorală pentru publicitate pe Facebook, nu mai puțin de 400.000 de dolari, a cumpărat cu acești bani 520 de anunțuri, care au avut aproximativ 20 de milioane de afișări.

Judecând după raportul dintre suma investită și numărul afișărilor, echipa de campanie a lui Trump a dat dovadă de mai multă eficiență, totul plecând de la strategia diferită abordată, arată studiul citat.

Asfel, în timp ce echipa lui O’Rourke a preferat anunțuri scumpe, care să ajungă la un număr mare de persoane, republicanii lui Trump au ales așa-numita strategie de microtargeting: 85% din anunțuri au fost postate cu țintirea directă a unor grupuri specifice de audiență, folosind datele personale ale persoanelor de pe listele întocmite cu ocazia mitingurilor electorale.

Aceeași strategie a fost folosită de echipa lui Trump și în campania din 2016, relevă autorii studiului.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 5.089
Diferența -0.0018
Zi precendentă 5.0908
USD
Azi 4.314
Diferența -0.0006
Zi precendentă 4.3146
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 5.0890 RON
USD flag1 USD = 4.3140 RON
GBP flag1 GBP = 5.8317 RON
CHF flag1 CHF = 5.4821 RON
AUD flag1 AUD = 2.8954 RON
DKK flag1 DKK = 0.6813 RON
CAD flag1 CAD = 3.1554 RON
HUF flag1 HUF = 0.0131 RON
JPY flag1 JPY = 0.0277 RON
NOK flag1 NOK = 0.4316 RON
SEK flag1 SEK = 0.4708 RON
XAU flag1 XAU = 622.5801 RON
Monede Crypto
1 BTC = 381574.94RON
1 ETH = 12811.22RON
1 LTC = 331.68RON
1 XRP = 8.13RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET24247.430.83%
BET-BK4796.360.77%
BET-EF1319.000.76%
BET-FI91378.010.03%
BET-NG1785.850.75%
BET-TR56781.550.83%
BET-TRN54849.550.83%
BET-XT2093.640.78%
BET-XT-TR4792.680.78%
BET-XT-TRN4642.200.78%
BETAeRO928.360.13%
BETPlus3524.660.80%
RTL54587.550.86%

Opinii

Ionuț Dumitru, analist economic

Ionuț Dumitru: Prognoză a dobânzilor în România. Efecte pentru populație, firme și stat

Dobânzile ar urma să intre pe o traiectorie...

Adrian Negrescu

Adrian Negrescu: Românii nu mai cred în promisiuni și își strâng singuri cureaua

Românii nu mai cred în promisiuni și se...

Vladimir Putin, în timpul vizitei din Alaska

România, vulnerabilă într-un eventual acord SUA–Rusia

De Ziua Națională, în timp ce România își...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
pixel