Potrivit acestuia, scumpirile vor fi însoțite de lansarea unor servicii și caracteristici suplimentare. Compania suedeză nu a răspuns imediat solicitării Reuters pentru un comentariu.
La începutul lunii august, Spotify a anunțat că, din septembrie, va majora tariful abonamentului individual premium în anumite piețe, pentru a-și îmbunătăți marjele de profit.
Astfel, prețul va crește de la 10,99 euro la 11,99 euro (14,05 dolari) în regiuni precum Asia de Sud, Orientul Mijlociu, Africa, Europa, America Latină și Asia-Pacific.
„Creșterile de preț și ajustările tarifare fac parte din instrumentele noastre de business și le aplicăm atunci când are sens”, a declarat Norström pentru FT.
Măsurile de majorare a prețurilor, combinate cu reducerile de costuri din ultimii ani, au ajutat Spotify să obțină anul trecut primul său profit anual.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.