Această ediţie va aduce o abordare nouă şi îmbunătăţită a programului, astfel încât 'Made in Romania' să fie o platformă utilă pentru companiile antreprenoriale din România.
Citește și:
Warren Buffett. Când un maestru al investițiilor face jocurile
"Odată cu lansarea celei de-a treia ediţii a 'Made in Romania: Liga BVB', vom lansa cartea 15 companii pentru creşterea economiei româneşti şi poveştile lor unice, care creionează experienţele deosebite şi poveştile inspiraţionale ale celor 15 companii finaliste ale celei de-a doua ediţii a Made in Romania. Cele două ediţii ale Made in Romania ne-au întărit convingerea că acest program este potrivit pentru a promova antreprenoriatul românesc, atât prin numărul mare de companii care s-au înscris, cât şi prin poveştile lor unice", precizează reprezentanţii BVB.
La eveniment vor participa persoanele care au fost implicate în proiect în mod direct - reprezentanţi ai celor 15 companii finaliste, parteneri, suporteri, membrii ai Juriului şi ai Comitetului de Nominalizare şi traineri