CEC Bank a luat toate măsurile pentru ca, în zilele declarate nebancare, clienții să aibă acces permanent la disponibilitățile și la serviciile bancare, folosind platformele de Internet Banking și de Mobile Banking. De asemenea, rețeaua de ATM-uri și MFM-uri (aparate multifuncționale) va funcționa 24 de ore din 24.
Banca are o rețea de peste 1.400 de bancomate și aparate multifuncționale de generație nouă, aliniate la tehnologia actuală, cu ecrane touch de mari dimensiuni, tehnologie contactless pentru retrageri de numerar de pe card și alte operațiuni cu cardul sau direct cu telefonul, ceasul smart sau cu alte dispozitive contactless, cititoare cod QR, etc., banca având a treia cea mai extinsă rețea de ATM-uri și MFM-uri din România.
Deţinătorii de carduri CEC Bank vor putea plăti la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul Call Center (TelVerde: 0 800 800 848) este disponibil în intervalul orar 07:00-22:00.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.