Marco Bizzarri, care a ocupat această funcție din 2015, va părăsi Kering la 23 septembrie. El a fost înlocuit temporar de Jean-François Palus, directorul general adjunct al Kering. Plecarea executivului italian vine la mai puțin de un an de la cea a directorului artistic al brandului, Alessandro Michele. Împreună, Marco Bizzarri și Alessandro Michele au condus redresarea spectaculoasă a Gucci, care a devenit principala sursă de profit a Kering. Între 2015 și 2019, Gucci a crescut vertiginos, profiturile aproape că s-au cvadruplat, iar vânzările aproape că s-au triplat.
Cu toate acestea, în ultimele trimestre, creșterea brandului a încetinit, iar performanța sa în China, o piață cheie pentru sectorul luxului, a devenit chiar o sursă de îngrijorare pentru investitori. În primul trimestru, Gucci a beneficiat mai puțin decât rivalii săi de pe urma revenirii cheltuielilor de consum în China și și-a văzut veniturile în scădere în Statele Unite.
Alessandro Michele a fost înlocuit în luna mai a anului trecut de puțin cunoscutul Sabato De Sarno în funcția de director artistic al brandului.
Citește și:
Povestea Gucci. Lux, amantlâcuri, ambiții și o crimă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.