eMAG s-a dezvoltat anul trecut în condiţiile unei creşteri puternice a numărului de selleri şi produse pe marketplace, iar compania vrea să investească 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani, a anunţat, miercuri, directorul general eMAG, Iulian Stanciu
”Investiţia totală în companii şi tehnologie a fost decirca 141 de milioane de euro. Dorim să investim 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani”, a spus Stanciu.
Totodată, Stanciu estimează că, în 2020, numărul produselor aflate la vânzare în marketplace va depăşi 10 milioane, de la 5,7 milioane în 2019 şi 3,1 milioane în 2018. În plus, în fiecare lună intră câteva sute de seller noi pe platformă, numărul lor ajungând, în acest an, la 16.350, de la 10.030 în 2018.
Citește și:Vouchere speciale cu bonusuri de până la 400 de lei