eMAG își întărește echipa de management regional: Mircea Tomescu devine Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria

DCBusiness Team |
Data publicării:

În misiunea sa de a simplifica viețile a peste 35 de milioane de oameni din cele trei țări în care operează, eMAG își întărește echipa de management regional și îl numește pe Mircea Tomescu în poziția de Chief Marketing Officer pentru România, Ungaria și Bulgaria.

Din acest rol, Mircea Tomescu, un profesionist cu peste 25 de ani de ani de experiență în comunicare strategică și de management, va coordona strategia și execuția de brand și marketing împreună cu echipele integrate de marketing din cele trei țări. Rolul său este de a crea sinergii capabile să ducă și pe piețele din Bulgaria și Ungaria programele pe care eMAG le-a dezvoltat în România cu succes, în noua etapă a evoluției sale.

 

Intrat de patru luni în echipa eMAG, Tomescu și-a pus deja amprenta asupra unor inițiative strategice pe care eMAG le desfășoară, precum cea mai recentă ediție de Black Friday în România, desfășurată în luna noiembrie a anului trecut, când peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult față de ediția precedentă. Totodată, el a coordonat îndeaproape lansarea unor campanii de comunicare dedicate categoriilor și produselor de uz curent pentru a răspunde noilor obiceiuri de consum ale românilor: Toys Shop, Sneakers & Shoes Shop sau Nutrition & Vitamin Shop.

 

„În ultimii ani am creat soluții care să îi ajute pe oameni să își organizeze viețile cât mai simplu și accesibil, ceea ce a făcut ca ecommerce să fie o opțiune pentru fiecare: faptul că ne putem ridica o comandă de oriunde vrem, și la orice oră, că nu mai plătim transportul pentru că există Genius sau că banii nu mai sunt o problemă pentru că îi avem deja în contul eMAG My Wallet sunt astăzi firești. Ne aflăm acum în punctul în care ne propunem să scalăm toate soluțiile pe care le-am dezvoltat în ultimii ani astfel încât să se bucure de ele un număr cât mai mare de oameni din întregul ecosistem regional și ne bucurăm că Mircea a acceptat această provocare alături de noi. Deja am trecut împreună prin proiecte de succes, cum a fost cel mai mare Black Friday de până acum, și am încredere pe mai departe că venirea sa ne va ajuta să ne îndeplinim obiectivele viitoare. Mircea aduce în echipa noastră un set de competențe și un tip de expertiză unice, care ne vor ajuta să construim proiecte de care oamenii au nevoie și să conectăm echipe capabile să exceleze în anii care urmează,” a spus Irina Pencea, General Manager eMAG România & Senior VP Ungaria și Bulgaria.

 

„Sunt bucuros să fac parte din echipa unui brand românesc puternic, pe care îl admir de mai mulți ani pentru agilitatea și capacitatea de inovație pe care a adus-o în spațiul retailului din regiunea Europei Centrale și de Est, contribuind decisiv la remodelarea retailului modern. Am găsit o organizație care se mișcă cu o rapiditate pe care nu am mai întâlnit-o nicăieri în altă parte și o echipă preocupată în mod autentic, zi de zi, de un singur lucru: să identifice soluții care să rezolve din problemele oamenilor. Ne unesc valori și principii comune, așa că sunt convins că vom construi lucruri memorabile împreună,” a spus Mircea Tomescu.

 

Înainte de a se alătura eMAG, Tomescu a avut o contribuție transformatoare în evoluția unor branduri de top locale și internaționale din industrii diverse, de la retail tradițional, petrol sau FMCG, la tehnologie și sectorul bancar. În ultimii ani, Tomescu a fost director de brand și comunicare la Carrefour România, unde a rescris povestea brandulului alături de o echipă pe care a construit-o. Anterior, el a ocupat poziția de director de brand și comunicare la BRD Société Générale, unde a imprimat o nouă viziune de brand. Tomescu face parte din primele generații de antreprenori în comunicare din România, iar timp de mai mulți ani a condus din poziția de managing director agenția de PR Graffiti (în prezent GRF+).

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9769
Diferența -0.0002
Zi precendentă 4.9771
USD
Azi 4.7307
Diferența 0.0178
Zi precendentă 4.7129
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9769 RON
USD flag1 USD = 4.7307 RON
GBP flag1 GBP = 6.0111 RON
CHF flag1 CHF = 5.3412 RON
AUD flag1 AUD = 3.0720 RON
DKK flag1 DKK = 0.6673 RON
CAD flag1 CAD = 3.3714 RON
HUF flag1 HUF = 0.0120 RON
JPY flag1 JPY = 0.0315 RON
NOK flag1 NOK = 0.4269 RON
SEK flag1 SEK = 0.4316 RON
XAU flag1 XAU = 400.8676 RON
Monede Crypto
1 BTC = 454444.90RON
1 ETH = 17256.98RON
1 LTC = 615.75RON
1 XRP = 12.74RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET16447.310.63%
BET-BK3042.170.86%
BET-EF891.670.52%
BET-FI59870.660.57%
BET-NG1182.610.57%
BET-TR36270.270.63%
BET-TRN35254.580.63%
BET-XT1417.180.63%
BET-XT-TR3072.190.63%
BET-XT-TRN2992.490.63%
BETAeRO865.29-0.55%
BETPlus2437.410.70%
RTL36542.220.47%

Opinii

Multe semne de întrebare

A fost o aroganță! Profesorul Coșea, despre ceea ce se întâmplă în România

Profesorul Mircea Coșea a vorbit, la un post...

Adrian Negrescu

De ce crește ROBOR? Adrian Negrescu: ”Ne dăm singuri foc la casă!”

Analistul financiar Adrian Negrescu a...

Oameni pe stradă / Foto: Arhiva DCBusiness

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel