Industria de asigurări înțelege pe deplin îngrijorările exprimate de autoritățile locale în contextul situațiilor de urgență generate de fenomenele meteo severe și reacționează raportat la contextul dinamic din aceste momente.
Membrii UNSAR sunt mobilizați să asigure suport dedicat clienților și să faciliteze cât mai rapid procesul de evaluare și despăgubire a daunelor. Astfel, reprezentanții mai multor companii de asigurări se afla deja pe teren, în zonele afectate.
Potrivit datelor actuale oferite de PAID, compania care gestionează sistemul de asigurări obligatorii de locuințe, localitățile afectate înregistrează rate de acoperire cu asigurare obligatorie de peste 20% în baza poliței obligatorii PAD.
INFORMAȚII UTILE PENTRU ASIGURAȚI:
Cum puteți anunța că locuința a fost afectată de inundații:
1. Telefonic la 021 9930
* 09:00 – 17:00 (luni–vineri) → răspund operatorii PAID.
* În afara programului → răspunde asistentul virtual, care:
* oferă răspunsuri la întrebările frecvente,
* preia datele de contact,
* trimite informațiile operatorilor, care vă vor contacta ulterior.
2. Online
* Pe site-ul oficial www.paidromania.ro
* Folosind butonul albastru din dreapta (formular de daună online).
3. Direct la asigurătorul de la care a fost cumpărată polița
Important
Asistentul virtual inteligent:
* preia sesizarea,
* oferă informațiile esențiale,
* transmite mai departe operatorilor PAID care vă vor contacta telefonic pentru soluționare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.