Inteligența Artificială, primită cu brațele deschise de publicitari

Oana Pavelescu |
Data publicării:
Inteligența Artificială primită cu brațele deschise de către publicitari
Inteligența Artificială primită cu brațele deschise de către publicitari

Inteligența artificială a devenit deja "fundamentală" pentru WPP Plc, cel mai mare grup de publicitate din lume în funcție de venituri, spune directorul său general, în timp ce generatoarele de imagini și chatbots alimentează interesul crescând pentru această tehnologie.

"Este clar că are o mare utilitate în afacerea noastră media, unde o putem folosi pentru a găsi audiențe relevante și pentru a măsura impactul muncii noastre", a declarat joi, Mark Read, CEO-ul WPP. "O folosim foarte mult în mod creativ în procesele noastre de producție pentru a accelera modul de producție și pentru a reduce costurile de realizare a acesteia. Deci este destul de fundamental".

Read a declarat că filiala de inteligență artificială Satalia a lucrat cu clienți și agenții după ce WPP, cu sediul la Londra, a achiziționat-o în 2021. El a spus că grupul trebuie să integreze AI în tot ceea ce face, menționând lucrări precum un videoclip pentru Nike Inc. care o înfățișează pe campioana de tenis Serena Williams care apare în versiuni trecute ale ei însăși.

De asemenea, a spus că, personal, a experimentat mult cu ChatGPT de la OpenAI.

"Cea mai bună tehnologie este ca o magie", a spus el despre platforma susținută de Microsoft Corp. "În același timp, este ea perfectă? Nu", a adăugat el, "dar a adus la viață potențialul inteligenței artificiale generative într-un mod care a captat cu adevărat imaginația oamenilor"."

Comentariile lui Read au fost făcute în contextul în care WPP a prognozat că vânzările vor crește mai mult decât anticipau analiștii pentru anul următor, indicând că firmele vor continua să cheltuiască pentru a ajunge la consumatori. Acțiunile au crescut joi cu până la 6,4% la Londra.

Citește și: JP Morgan restricționează accesul angajaților la ChatGPT. Care este motivul

Veniturile, excluzând costurile de transfer, vor crește între 3% și 5% în 2023, de la 11,8 miliarde de lire sterline (14,2 miliarde de dolari) în acest an, a precizat joi grupul cu sediul la Londra, într-un comunicat. Această cifră este mai bună decât prognoza medie a analiștilor pentru o creștere aproximativ stabilă, potrivit unui sondaj Bloomberg. Marjele vor crește la aproximativ 15%.

Vânzările, excluzând costurile de transfer, au crescut anul trecut cu 6,9%, la limita superioară a previziunilor anterioare ale companiei.

WPP a consolidat marele stabiliment de agenții al grupului, în timp ce a încorporat noi tehnologii și a anunțat parteneriate cu companii precum TikTok Inc., Snap Inc. și Stripe Inc. Afacerile și-au revenit după înghețarea cheltuielilor publicitare în timpul pandemiei Covid-19. Pe măsură ce China se redeschide din blocajele sale, WPP a anunțat deschiderea celui de-al treilea campus al său în această țară la începutul acestei luni.

Cheltuielile WPP pe TikTok anul trecut "s-au mai mult decât dublat" în comparație cu anul precedent, a declarat Read, adăugând că platforma de social media a ajutat la formarea oamenilor săi cu privire la modul cel mai bun de a lucra cu influencerii și de a produce reclame specifice platformei.

Într-un interviu acordat joi postului Bloomberg TV, Read a declarat că "Twitter pare să fie mult mai stabil în ultimele luni decât poate a fost spre sfârșitul anului trecut", adăugând că "cred că clienții vor să înceapă să se gândească la modul în care pot reveni pe Twitter".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 5.089
Diferența 0.0000
Zi precendentă 5.089
USD
Azi 4.314
Diferența 0.0000
Zi precendentă 4.314
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 5.0890 RON
USD flag1 USD = 4.3140 RON
GBP flag1 GBP = 5.8317 RON
CHF flag1 CHF = 5.4821 RON
AUD flag1 AUD = 2.8954 RON
DKK flag1 DKK = 0.6813 RON
CAD flag1 CAD = 3.1554 RON
HUF flag1 HUF = 0.0131 RON
JPY flag1 JPY = 0.0277 RON
NOK flag1 NOK = 0.4316 RON
SEK flag1 SEK = 0.4708 RON
XAU flag1 XAU = 622.5801 RON
Monede Crypto
1 BTC = 381438.92RON
1 ETH = 12770.38RON
1 LTC = 333.63RON
1 XRP = 8.08RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET24247.430.83%
BET-BK4796.360.77%
BET-EF1319.000.76%
BET-FI91378.010.03%
BET-NG1785.850.75%
BET-TR56781.550.83%
BET-TRN54849.550.83%
BET-XT2093.640.78%
BET-XT-TR4792.680.78%
BET-XT-TRN4642.200.78%
BETAeRO928.360.13%
BETPlus3524.660.80%
RTL54587.550.86%

Opinii

Ionuț Dumitru, analist economic

Ionuț Dumitru: Prognoză a dobânzilor în România. Efecte pentru populație, firme și stat

Dobânzile ar urma să intre pe o traiectorie...

Adrian Negrescu

Adrian Negrescu: Românii nu mai cred în promisiuni și își strâng singuri cureaua

Românii nu mai cred în promisiuni și se...

Vladimir Putin, în timpul vizitei din Alaska

România, vulnerabilă într-un eventual acord SUA–Rusia

De Ziua Națională, în timp ce România își...


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
pixel