Directorul executiv al Pop Mart, Wang Ning, a declarat miercuri că producătorul de jucării este pe drumul cel bun pentru a atinge ținta de 20 miliarde yuani (2,78 miliarde dolari) în 2025, dar a subliniat că „30 miliarde (4,18 miliarde dolari) anul acesta ar trebui să fie, de asemenea, destul de ușor de realizat”.
Fondată în 2010, compania a anunțat marți rezultate record la jumătatea anului, cu un profit net în creștere cu aproape 400%, datorită cererii puternice pentru jucăriile sale „ugly-cute”, în special pe piețele externe, unde marjele sunt mai ridicate. Acțiunile Pop Mart au crescut cu peste 5% miercuri dimineață la Hong Kong.
Executivii au precizat că se pregătește o extindere în piețele emergente din Orientul Mijlociu, Europa Centrală, dar și America Centrală și de Sud. În Statele Unite, unde compania are în prezent circa 40 de magazine, Pop Mart intenționează să intre într-o fază de expansiune accelerată, cu 10 noi locații programate până la finalul anului.
Cel mai mare succes al companiei este păpușa Labubu, personaj al seriei „The Monsters”, creat de artistul Kasing Lung și adoptat de vedete precum Rihanna sau David Beckham. Pop Mart a anunțat lansarea unei versiuni mini a lui Labubu, sub formă de accesoriu pentru telefon.
În prima jumătate a anului, „The Monsters” a generat 4,81 miliarde yuani (669,9 milioane dolari), reprezentând 34,7% din veniturile totale. Alte patru serii de jucării, inclusiv „Molly” și „Crybaby”, au depășit pragul de 1 miliard yuani fiecare.
Deși acțiunile Pop Mart au urcat cu peste 230% de la începutul anului, depășind ca valoare companii tradiționale precum Mattel (producătorul Barbie) sau Sanrio (casa Hello Kitty), analiștii avertizează că investitorii ignoră riscurile ridicate ale afacerii pe termen lung.
Pe termen mai lung, Pop Mart își propune să construiască un adevărat imperiu de tip Disney, cu personaje care ar putea apărea în filme de animație și parcuri tematice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.