Câţi metri de tunel a săpat până acum cârtiţa care a fost pornită pe magistrala M6 de metrou

DCBusiness Team |
Data publicării:

Metrorex vine cu informaţii actualizate despre stadiul lucărilor la noua magistrală de metrou din Bucureşti. 

Lucrările la noua magistrală de metrou din Capitală, M6, spre aeroportul Otopeni, avansează. Metrorex a transmis date actualizate privind evoluţia lucrărilor atât la staţiile de pe traseu cât şi la tuneluri. 

Jurnalul de șantier al lunii aprilie 2025 prezintă o lună intensă de activitate, în care s-a avansat rapid în toate sectoarele de lucru ale viitoarei Magistrale de metrou M6. Lucrările de proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri pentru SECȚIUNEA SUD, 1Mai - Tokyo au fost marcate de ceremonia de lansare a primului TBM Sfânta Maria - devenit operațional începând cu 9 aprilie.

În cifre, situația până la momentul actual se prezintă astfel:

Pentru viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 625 m grindă de ghidaj din 690 m, 101 panouri de pereți mulați din 114 și 34 de barete din 52;

TBM-ul Sfânta Maria a început excavația primului tunel către stația de metrou 1 Mai și a efectuat 99.80 m de tunel. TBM-ul Sfânta Ana este în pregătirile de instalare în vederea excavării celui de al doilea tunel pe aceeași direcție;

La interstația Tokyo - Aeroport Băneasa au fost realizați 180 de piloți, s-au excavat 880 metri cubi și s-au betonat 37 metri cubi;

Pentru viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 370 m grindă de ghidaj și 67 de panouri de pereți mulați din 72; pentru Accesul A au fost finalizați 67 de piloți, iar pentru Accesul B, 152 de piloți. Au fost realizați 691 de pereți plastici din 922, s-au excavat 26.076 metri cubi și s-au betonat 1737 metri cubi;

La interstația Aeroport Băneasa - Gara Băneasa au fost realizați 46 de piloți și au început activitățile pentru devierea rețelelor de utilități, în vederea execuției centralei de ventilație;

16.647 metri cubi au fost excavați la viitoarea stație de metrou Gara Băneasa și au fost betonați 2.609 metri cubi; bilanțul acestui șantier însumează 320 m grindă de ghidaj, 54 de panouri de pereți mulați, 18 barete, 12 pereți mulați plastici, 90 de piloți plastici și 90 de piloți pentru Accesul A.

La interstația Gara Băneasa - Piața Montreal au fost realizați 193 de piloți, s-au excavat 1.647 metri cubi și s-au betonat 47 metri cubi;

La viitoarea stație de metrou Piața Montreal s-au executat 365 m grindă de ghidaj, 51 de panouri de pereți mulați din 62 și 865 de piloți plastici. Pentru accesul A, au fost executați 81 de piloți din 120, iar pentru Accesul B, toți cei 54 de piloți. Au fost excavați 712 metri cubi;

La interstația Piața Montreal - Expoziției au fost realizați 67 de piloți din 182;

La viitoarea stație Expoziției s-au executat 644 m grindă de ghidaj din 625, 85 de panouri de pereți mulați din 102, 35 de barete din 43, 62 de piloți pentru Accesul A, 167 piloți pentru Accesul B, 118 piloți pentru Accesul C. S-au realizat 6 pereți mulați plastici și 23 de piloți plastici. Au fost excavați 8.497 metri cubi și s-au betonat 1.620 metri cubi;

La viitoarea interstație Expoziției - Pajura sunt realizați 194 de piloți, au fost excavați 3.565 metri cubi și au fost betonați 74 metri cubi;

Pentru viitoarea stație de metrou Pajura s-au executat 459 m grindă de ghidaj, 49 de panouri de pereți mulați, 7 barete, 126 piloți forați pentru Accesul A și 101 piloți forați pentru Accesul C. S-au excavat 2.890 metri cubi;

La viitoarea interstație Pajura - 1 Mai sunt realizați 32 de piloți, au fost excavați 409 metri cubi și au fost betonați 9 metri cubi;La stația de metrou 1Mai (existentă) continuă lucrările de relocare a utilităților și s-au executat 115 m de grindă de ghidaj.

SECȚIUNEA NORD, Tokyo - Aeroport Otopeni

La viitoarea stație de metrou Ion I. C. Brătianu s-au executat: 1.260 m³ săpătură generală până la cota planșeului superior; 2 puțuri de mare adâncime; 363 m grindă de ghidaj pentru pereți mulați – corp stație; 70 panouri de pereți mulați; 12 barete; 10 stâlpi prefabricați din beton lansați și betonați în barete; 2 stâlpi provizorii; 840 mp teren nivelat pentru începerea egalizării planșeului superior; 21 m grindă de ghidaj realizată la accesul B.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 5.0263
Diferența -0.0027
Zi precendentă 5.029
USD
Azi 4.3478
Diferența 0.0048
Zi precendentă 4.343
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 5.0263 RON
USD flag1 USD = 4.3478 RON
GBP flag1 GBP = 5.8911 RON
CHF flag1 CHF = 5.3505 RON
AUD flag1 AUD = 2.8404 RON
DKK flag1 DKK = 0.6739 RON
CAD flag1 CAD = 3.2059 RON
HUF flag1 HUF = 0.0125 RON
JPY flag1 JPY = 0.0300 RON
NOK flag1 NOK = 0.4393 RON
SEK flag1 SEK = 0.4583 RON
XAU flag1 XAU = 472.9534 RON
Monede Crypto
1 BTC = 455840.92RON
1 ETH = 10997.41RON
1 LTC = 368.35RON
1 XRP = 9.37RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: Error% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.93%
6 luni: 5.97%
12 luni: 5.99%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET18710.730.03%
BET-BK3517.280.19%
BET-EF1015.970.05%
BET-FI61469.780.14%
BET-NG1343.980.19%
BET-TR43117.660.02%
BET-TRN41718.840.02%
BET-XT1594.820.05%
BET-XT-TR3598.570.05%
BET-XT-TRN3490.700.05%
BETAeRO865.270.02%
BETPlus2746.650.04%
RTL41602.17-0.05%

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2025 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
pixel